خبرنگاران استاندار همدان: حرکت بر خلاف مشی دولت خیانت به رای مردم است

به گزارش وبلاگ ساعتچی، همدان - خبرنگاران - استاندار همدان گفت: دولت با رای مردم بر سر کار می آید و برهمین اساس اگر مدیری خلاف مشی دولت حرکت کند در واقع به رای مردم خیانت کرده است.

خبرنگاران استاندار همدان: حرکت بر خلاف مشی دولت خیانت به رای مردم است

به گزارش وبلاگ ساعتچی، سیدسعید شاهرخی روز جمعه در دیدار با سرپرست و معاونین فرمانداری شهرستان همدان، با تاکید بر اینکه فرماندار کننده عالی دولت در شهرستان است، افزود: تیم مدیریتی در شهرستان ها باید با حفظ منزلت، شأن و جایگاه کنندگی دولت، از تمامی ظرفیت ها و قابلیت های موجود برای پیگیری اهداف و برنامه های دولت و خدمت رسانی مطلوب و خالصانه به مردم استفاده کنند.

وی با تبیین سیاست های دولت در راستا رشد و توسعه کشور و خدمت رسانی به مردم، گفت: قریب به نیمی از جمعیت استان در شهرستان همدان ساکن هستند که به همین میزان و متناسب با آن باید برای توسعه و ارتقاء جایگاه مرکز استان تلاش کرد.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه باید از فرصت پیش آمده برای خدمت به نحو شایسته استفاده کنیم، شرح داد: ملاک اصلی برای انتصاب مدیران، سلامت اخلاقی، مالی و تخصص در کار و همراهی با سیاست های دولت است و برهمین اساس عملکرد فرمانداران در سطح استان نیز رصد می شود.

وی با اشاره به اینکه برقراری تعامل با همه برمبنای حفظ مواضع و رعایت جایگاه ها ضروری است، افزود: مدیران در کار خود باید دوستی، مودت، برادری، همراهی و همکاری صمیمانه ای را با بدنه مجموعه داشته باشند و از تمامی ظرفیت ها برای پیشبرد امور و خدمت رسانی بهینه به مردم استفاده کنند.

شاهرخی با بیان اینکه فرمانداری همدان باید محور همه امور در شهرستان باشد، گفت: ضروری است کننده عالی دولت در شهرستان به تمامی اقشار به خصوص بانوان، جوانان و سازمان های مردم نهاد توجه ویژه داشته و برای تقویت نقش و جایگاه آنها در عرصه مدیریت و تسهیل فرایند کارها و خدمت رسانی تلاش کند.

استاندار همدان همچنین بر اعمال نظارت و دقت بیشتر فرمانداران بر فعالیت های مرتبط با مهار همه گیری ویروس کرونا و زمینه سازی برای تامین و حفظ سلامت و بهداشت عمومی جامعه با استفاده از تمامی ظرفیت ها و همراهی و همکاری اقشار مختلف مردم تاکید کرد.

محمدعلی محمدی ابتدای هفته جاری و با حکم استاندار به عنوان سرپرست فرمانداری همدان منصوب شد، پیش از این حسین افشاری فرماندار این شهرستان بود که وی نیز به عنوان سرپرست دفتر روستایی و شوراهای استانداری همدان منصوب شد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران استاندار همدان: حرکت بر خلاف مشی دولت خیانت به رای مردم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار همدان: حرکت بر خلاف مشی دولت خیانت به رای مردم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید