حضور رئیس اپل در دادگاه اپیک گیمز

به گزارش وبلاگ ساعتچی به نقل از سی ان بی سی، قاضی رسیدگی کننده به این پرونده سوالات متعددی را در خصوص مدل کسب و کار اپل در اپ استور این شرکت عنوان کرد تا تعیین گردد این شرکت چگونه از اپلیکیشن های عرضه شده شرکت های رقیب حق السهم دریافت می نماید.

حضور رئیس اپل در دادگاه اپیک گیمز

اپیک گیمز قبلاً از شرکت اپل خواسته بود اجازه عرضه یکی از اپلیکیشن های اختصاصی این شرکت در اپ استور را بدهد که خود در واقع اپ استور اختصاصی اپیک گیمز برای عرضه نرم افزارهای مختلف بود. اما اپل که این برنامه را رقیبی برای عایدیزایی اپ استور خود می دانست آن را از اپل حذف کرد. در نتیجه اپیک گیمز از اپل به دادگاه شکایت کرد.

اپل حق السهمی 30 درصدی از کل عایدی اپلیکیشن های مختلف عرضه شده در اپ استور خود دریافت می نماید که به عقیده بسیاری از کارشناسان این رقم ناعادلانه و بیش از حد است.

اپیک گیمز خواهان مجبور کردن اپل به عرضه اپلیکیشن اپ استور خود در این شرکت در فروشگاه آنلاین اپل و کاهش حق السهم دریافتی این شرکت است. قاضی پرونده سوالاتی در خصوص دلیل مخالفت اپل با این پیشنهادات را مطرح نمود و کوک در پاسخ گفت کاربران مخالف با این سیاست ها می توانند بین آیفون و اندروید هر کدام را که دوست دارند، انتخاب نمایند.

این قاضی توضیح داد: صنعت فراوری بازی های ویدئویی از اندازه پولی که اپل از آنها دریافت می نماید، ناخشنود بوده و خواهان کاهش آن هستند. انتظار می رود حکم نهایی این پرونده طی روزهای آینده صادر گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "حضور رئیس اپل در دادگاه اپیک گیمز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور رئیس اپل در دادگاه اپیک گیمز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید