حضرت پور: از ابتدا به دنبال برد بودیم، مجرد: روز به روز بهتر می شویم

به گزارش وبلاگ ساعتچی، ملی پوشان تیم ملی والیبال از آمادگی بالای خود برای موفقیت در لیگ ملت های والیبال سخن می گویند.

حضرت پور: از ابتدا به دنبال برد بودیم، مجرد: روز به روز بهتر می شویم

به گزارش به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، محمدرضا حضرت پور در سرانجام دیدار با چین و کسب دومین پیروزی متوالی ایران در لیگ ملت ها گفت: ما از ابتدا برای برد به میدان آمدیم. 2 روز قبل گفتم که احساس خوبی نسبت به این دو مسابقه دارم و همگی بازیکنان به خوبی تلاش می کنند. به کادرفنی و دیگر بازیکنان خسته نباشید می گویم.

او در ادامه درباره دیدار با آلمان در روز یکشنبه اظهار کرد: آلمان تیم خوبی است و به خوبی سرویس پرشی می زند. شرایط سالن نسبت به سالن های دیگر فرق می کند و در هوای شرجی دریافت توپ سخت می شود. امیدوارم فردا نیز پیروز به کسب پیروزی شویم تا با 3 برد به توکیو سفر کنیم.

مجرد: روز به روز بهتر می شویم

علی اصغر مجرد ملی پوش والیبال ایران پس از نقش آفرینی مثبت در پیروزی 3 بر صفر تیم ملی برابر چین اظهار کرد: خدا را شکر بازی خوبی بود. چین هم تیم خیلی خوبی است و به ویژه در این یکی دو سال که لوزانو با آن ها کرده، خیلی پیشرفت کرده اند. آن ها یکی از حریفان اصلی ما در آسیا هستند. قطعا پیروزی بر میزبان هفته نخست لیگ ملت ها برای ما با ارزش بود.

وی افزود: شرایط تیمی ما هم در دومین مسابقه خیلی خوب بود و می توانم بگویم جو بازی امروز ما نسبت به دیروز که با ایتالیا دیدار داشتیم، بهتر بود. تک تک بازیکنان تلاش خود را کردند تا پیروز شوند و این برد، نتیجه کار تیمی و یکدلی همه اعضای تیم بود. ما از دیروز و بازی برابر ایتالیا، صد در صد بهتر بودیم و خدا را شکر روز به روز شرایط تیم بهتر می شود.

ملی پوش والیبال ایران یادآور شد: من سال قبل یک بازی مقابل امریکا داشتم و حالا در دومین بازی ملی خودم به میدان رفتم و مطمئنا تلاش می کنم هر روز بهتر شوم.

مجرد درباره بازی آخر ایران در هفته نخست مقابل آلمان نیز گفت: آلمان تیم خیلی خوبی است و بازی اول را هم مقابل چین پیروز شده است. قطعا همه با نهایت توان آماده هستیم تا بهترین عملکرد را برابر این تیم داشته باشیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "حضرت پور: از ابتدا به دنبال برد بودیم، مجرد: روز به روز بهتر می شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضرت پور: از ابتدا به دنبال برد بودیم، مجرد: روز به روز بهتر می شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید