جزئیات تازه از عرضه فیدلیتی پرستیژ و دیگنیتی نو دو دیفرانسیل به بازار

به گزارش وبلاگ ساعتچی، (XB1) در سال آینده هم زمان با فراوری بیش از 57 هزار دستگاه خودرو، در بخش واردات خودروهای CBU هم برنامه داریم و با هماهنگی وزارت صمت امیدواریم بین 12 تا 15 هزار دستگاه خودرو به صورت وارداتی به بازار عرضه کنیم.

جزئیات تازه از عرضه فیدلیتی پرستیژ و دیگنیتی نو دو دیفرانسیل به بازار

مدیر عامل شرکت بهمن موتور از عرضه دو محصول تازه در سبد فراوریات این شرکت در سال آینده اطلاع داد و گفت: در سال 1402 دو محصول فیدلیتی پرستیژ و دیگنیتی تازه دو دیفرانسیل را به سبد محصولات بهمن موتور اضافه خواهیم کرد.

محمد ضرابیان در نشست خبری خاتمه سال گروه بهمن که با موضوع دستاوردهای این شرکت در زمینه فراوری خودروهای سواری و تجاری در سال 1401 برگزار گردید، اضافه کرد: شرکت بهمن موتور در سال 1401 پیروز به افزایش بیش از 35 درصدی فراوری، فروش و عرضه محصول در مقایسه با سال گذشته شد.

مدیر عامل شرکت بهمن موتور به برنامه ریزی برای توسعه داخلی سازی فیدلیتی به عنوان محوری ترین محصول بهمن موتور اشاره و توضیح داد: بر اساس هدف گذاری شرکت بهمن موتور در سال تازه عمق ساخت داخل فیدیلتی به بالای 40 درصد می رسد.

وی با اشاره به برنامه فراوری روزانه 100 دستگاه خودرو در شرکت بهمن موتور گفت: در سال آینده هم زمان با فراوری بیش از 57 هزار دستگاه خودرو، در بخش واردات خودروهای CBU هم برنامه داریم و با هماهنگی وزارت صمت امیدواریم بین 12 تا 15 هزار دستگاه خودرو به صورت وارداتی به بازار عرضه کنیم.

وی بعلاوه در پاسخ به سوالی در خصوص مسائل تامین قطعات یدکی محصولات بهمن موتور گفت: به هیچ وجه در تامین قطعات یدکی در بهمن موتور کسری وجود نخواهد داشت هر چند مسائل گمرکی تامین بخشی ار قطعات را با مشکل روبرو نموده است و در بخش هایی هم افزایش قیمت اجرا شده است.

ضرابیان اضافه کرد: به هیچ وجه سیاست گروه بهمن در تامین قطعات یدکی کسب عایدی و منافع مالی نبوده است و تنها هدف مهم ارایه خدمات به مشتریان است در حالی که روند قیمت قطعه یدکی امروز بر مبنای ارز در بازار است با این حال تامین قطعات بر اساس احتیاج بازار انجام می گردد.

وی بعلاوه در پاسخ به سوالی در خصوص اختصاص سهمی از سواری های سدان در سبد واردات 12 تا 15 هزار در سال آینده گفت: قطعا بخشی از این سبد به خودروهای سدان لوکس اختصاص یافته است و این امکان وجود دارد که بعضی از آنها مدلی ازسواری های لوکس یا خودروهای تشریفاتی باشد.

در ادامه این نشت خبری حسین خضری، مدیرعامل بهمن دیزل از رفع مسائل گواهی اسقاط اطلاع داد و گفت : قانون پرداخت 1.5درصد مبلغ کشنده برای نوسازی ناوگان حمل و نقل اجرایی خواهد شد و مساله نبود گواهی اسقاط رفع شده است.

مدیر عامل بهمن دیزل با اشاره به امار فراوریات این شرکت ادامه داد: به رغم همه تحریم ها و سختی ها بهمن دیزل توانست به بیش از 5 هزار و 300 دستگاه فراوری خودروهای تجاری سنگین و نیمه سنگین دست پیدا کند که بیش از 120 درصد رشد نسبت به سال گذشته دارد.

وی در خصوص ورود خودروهای تازه از سوی بهمن موتور گفت: کامیونت فورس 3.5 تن، کشنده ای با قدرت 560 اسب بخار و امپاور BD300 با توانایی بار 19 تن محصولاتی است که سال 1402 وارد بازار تجاری می گردد.

منبع: فرادید

به "جزئیات تازه از عرضه فیدلیتی پرستیژ و دیگنیتی نو دو دیفرانسیل به بازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات تازه از عرضه فیدلیتی پرستیژ و دیگنیتی نو دو دیفرانسیل به بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید