تولد گوساله با 3 چشم و 4 سوراخ بینی

به گزارش وبلاگ ساعتچی، خبرنگاران : واکنش مردم محلی به تولد گوساله سه چشم در هند را ببینید.

تولد گوساله با 3 چشم و 4 سوراخ بینی

یک گوساله به دلیل اینکه سه چشم دارد جزو عجیب ترین حیوانات نهاده شد.

به گزارش وبلاگ ساعتچی، این گوساله با سه چشم در روستای گاندای در منطقه راجناندگادون متولد شده است. این گوساله علاوه بر سه چشم دارای چهار سوراخ بینی است. تولد این گوساله موجب هجوم مردم به خانه صاحب این گوساله شد. این گوساله نزد ساکنان محلی از احترام خاصی برخوردار شده و آن ها بر این باورند که این گوساله سه چشم، بازتولد خدای محلی شیوا است.

دم گوساله عجیب مثل ریسمان است

نیراج جاندِل، صاحب این گوساله در این باره به رسانه ها گفت: این گوساله در شب به جهان آمد. در ابتدا و پس از تولد گوساله ما فکر می کردیم که زخمی روی سر این حیوان ایجاد شده است. اما وقتی با نور چراغ قوه آن را آنالیز کردیم متوجه شدیم یک چشم است. واقعا شگفت زده شدیم. این گوساله به جای داشتن دو سوراخ بینی دارای چهار سوراخ بینی است. دم آن نیز شبیه به ریسمان است.

بنا به گفته پدر صاحب این گوساله مردم محلی برای ادای احترام به این گوساله به خانه پسرش مراجعه می نمایند. مردم محلی بر این باورند که این گوساله بازتولد یک خدای محلی با نام شیوا است که این خدا با تولد این گوساله دوباره به سوی آن ها بازگشته است.

در همین حال دامپزشک تارون رامتِک، ضمن رد هرگونه درخصوص معجزه گوساله سه چشم گفت: این گوساله به دلیل اختلال هورمونی با سه چشم به جهان آمده است. در چنین مواردی معمولا این حیوانات مدت زیادی زنده نمی مانند. در حالی که بعضی 10 تا 15 روز زنده می مانند، بعضی نیز شش ماه تا 2 سال دوام می آورند.

منبع: رکنا

به "تولد گوساله با 3 چشم و 4 سوراخ بینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تولد گوساله با 3 چشم و 4 سوراخ بینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید