اقدام عجیب فیل ها پس از تخریب درختان موز!

به گزارش وبلاگ ساعتچی، فیل های خشمگین پس از تخریب درختان موز صحنه ای را رقم زدند که موجب حیرت ساکنان محلی شد.

اقدام عجیب فیل ها پس از تخریب درختان موز!

به گزارش خبرنگار، در یک حادثه نادر و عجیب در استان تامیل نادو هند، فیل های خشمگین پس از تخریب حدود 300 درخت موز تنها یک درخت را سالم باقی گذاشتند. این درخت موز، درختی بود که یک پرنده روی آن آشیانه ساخته بود و جوجه های آن در داخل آشیانه بودند.

ویدئویی که در فضای مجازی منتشر شده درختان تخریب شده را در کنار درخت موزی که آشیانه روی آن ساخته شده و سالم به جای مانده است نشان می دهد. در این ویدئو جوجه های پرنده در حالی که در داخل آشیانه هستند دیده می شوند.

این حادثه در منطقه ایرود واقع در اطراف شهر ساتهیامانگالا رخ داد. بنا به گزارش Thanthi TV پنج فیل پس از فرار از جنگل ویلاموندی وارد این منطقه شدند. این فیل ها سپس وارد باغ یک مرد محلی شده و به حدود 300 درخت موز خسارت وارد کردند. اما هنگامی که ساکنان محلی سرگرم بررسی مقدار خسارت بودند با این صحنه عجیب روبه رو شدند. این فیل ها به یک درخت که روی آن آشیانه پرنده ساخته شده و داخل آن چهار جوجه بود هیچ آسیبی وارد نکرده بودند.

این ویدئو در تاریخ 7 می در یوتیوب منتشر و تا به امروز بیش از 400 هزار بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران هم همراه بود. یکی از کاربران نوشت: حیوانات به زبان یکدیگر آشنا هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اقدام عجیب فیل ها پس از تخریب درختان موز!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام عجیب فیل ها پس از تخریب درختان موز!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید