تصویب 15میلیارد ریال برای اجرای زیرساخت پیست اسکی خلخال

به گزارش وبلاگ ساعتچی، در جلسه کارگروه گردشگری خلخال 15میلیارد ریال اعتبار برای اجرای زیرساخت پیست اسکی اندبیل واقع در خلخال تصویب شد.

تصویب 15میلیارد ریال برای اجرای زیرساخت پیست اسکی خلخال

به گزارش وبلاگ ساعتچی به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی اردبیل، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی اردبیل در جلسه کارگروه گردشگری خلخال بخشی از اقدامات این اداره کل را اجرای زیرساخت های گردشگری بیان کرد.

صغری فرشی با بیان اینکه توسعه گردشگری تمامی مناطق مورد تاکید است، افزود: شهرستان خلخال به واسطه قابلیت های طبیعی یکی از مقاصد گردشگری است که تقویت زیرساخت های آن با جدیت دنبال می شود.

او افزود: علاوه بر این با توجه به اینکه خلخال به عنوان یکی از قطب های بوم گردی محسوب می شود و راه اندازی اقامتگاه ها از سوی روستاییان مورد حمایت قرار گرفته است، صدور مجوز در کمترین زمان عملیاتی می شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گفت: گردشگری هر منطقه متناسب با ظرفیت و امکانات همان منطقه برنامه ریزی می شود و انتظار می رود مسئولان شهرستانی نیز به ظرفیت مناطق توجه داشته باشند.

در این جلسه همچنین مقرر شد، مرمت مقبره سید کشف الدین در بخش خورش رستم تکمیل شده و در هفته وحدت به بهره برداری برسد.

برگزاری کلاس های آموزش با همکاری فرمانداری و دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل در حوزه های بوم گردی، بازاریابی و تشریفات بخش دیگری از مصوبات این جلسه بود.

منبع: میراث آریا

به "تصویب 15میلیارد ریال برای اجرای زیرساخت پیست اسکی خلخال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویب 15میلیارد ریال برای اجرای زیرساخت پیست اسکی خلخال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید