تایید یک مورد ابتلا به سرخک در دزفول ، انجام اقدامات حفاظتی در محدوده سکونت بیمار

به گزارش وبلاگ ساعتچی، خبرنگاران/خوزستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول با تایید بروز یک مورد ابتلا به سرخک، از انجام اقدامات حفاظتی برای بچه ها زیر 12 سال در محدوده محل سکونت این بیمار خبر داد.

تایید یک مورد ابتلا به سرخک در دزفول ، انجام اقدامات حفاظتی در محدوده سکونت بیمار

دکتر علی قمیشی با اشاره به انتشار مطالبی مبنی بر بروز سرخک در دزفول، اظهار کرد: چهار مورد مشکوک ابتلا به سرخک داشتیم که پس از معین شدن نتیجه آزمایش ها، یک مورد ابتلا به سرخک تایید شد.

به گزارش وبلاگ ساعتچی، وی اضافه نمود: در پی تشخیص یک مورد ابتلا به سرخک، اقدامات حفاظتی لازم انجام شد و همکاران بهداشت در شعاع یک هزار متری محل سکونت بیمار، خانه به خانه واکسیناسیون اطفال 9 ماهه تا 12 ساله را انجام دادند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول بیان نمود: بابت بروز سرخک جای نگرانی نیست و مسئله ای از نظر شیوع این بیماری نداریم. توصیه می شود شهروندان بر اساس برنامه زمان بندی که برای اطفال تعریف شده، برای انجام واکسیناسیون به مراکز بهداشت مراجعه کنند.

وی با اشاره به آخرین شرایط واکسیناسیون کرونا در حوزه دانشگاهعلوم پزشکی دزفول نیز گفت: تا به امروز حدود 480 هزار دوز واکسن کرونا در حوزه دانشگاه علوم پزشکی دزفول تزریق شده است و بر این اساس، پوشش واکسیناسیون افراد 12 سال به بالا در این منطقه، 75 تا 80 درصد است.

قمیشی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می کرد، اضافه نمود: تاثیر واکسیناسیون بر کاهش موارد بستری کاملا معین است و اکنون تعداد بیماران مبتلا به کووید - 19 در بیمارستان گنجویان دزفول زیاد نیست و بیمارستان در حال ارائه خدمات عادی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تایید یک مورد ابتلا به سرخک در دزفول ، انجام اقدامات حفاظتی در محدوده سکونت بیمار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تایید یک مورد ابتلا به سرخک در دزفول ، انجام اقدامات حفاظتی در محدوده سکونت بیمار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید