تازه معلم ها و نیروهای طرح مهر آفرین بخوانند ، زمان بارگذاری مدارک در سامانه رتبه بندی معلمان اعلام شد

به گزارش وبلاگ ساعتچی، وزارت آموزش و پرورش زمان بارگذاری مدارک افراد جامانده، نیروهای جدیدالاستخدام و معلمان مهرآفرین را در سامانه رتبه بندی اظهار داشت.

تازه معلم ها و نیروهای طرح مهر آفرین بخوانند ، زمان بارگذاری مدارک در سامانه رتبه بندی معلمان اعلام شد

به گزارش وبلاگ ساعتچی، طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش، فرصت فرهنگیان برای بارگذاری مدارک در سامانه رتبه بندی معلمان تا 25 شهریور 1401 است. سامانه رتبه بندی معلمان به آدرس rtb.medu.ir فعال است و معلمان باید اطلاعات خود را در این سامانه بارگذاری نمایند.

به علت آنکه ممکن است بعضی افراد در این مرحله به دلایل مختلف امکان ثبت و تکمیل اطلاعات را نداشته باشند، مقرر شد برای افراد جامانده از بازه زمانی اول، فوتی های شاغل و بازنشسته از تاریخ 31 شهریور 1400 به بعد، نیروهای جدیدالاستخدام از تاریخ 31 شهریور 1400 به بعد و افراد مشمول تبصره 4 ماده 3 آئین نامه (مهرآفرین و ...) از تاریخ 25 مهر تا 13 آبان 1401 دسترسی به سامانه رتبه بندی جهت ثبت و تکمیل اطلاعات فراهم گردد.

تمام معلمان که در حکم پرسنلی آنها از کلمات معادل معلم، آموزگار، دبیر، هنرآموز، مربی امور تربیتی و... استفاده شده، امکان ورود به سامانه و تکمیل فرم ها را دارند.

شواهد و مدارک بارگذاری شده، پس از آنالیز و تکمیل به وسیله مدیران مدارس در پرونده الکترونیکی هر فرد ثبت شده و در مرحله بعد به وسیله ارزیابان آنالیز و براساس دستورالعمل ارزیابی و امتیازات مشخص می گردد. امتیاز نهایی هر فرد براساس شیوه نامه اجرایی نظام رتبه بندی محاسبه می گردد و ملاک آن، امتیازات خودارزیابی، مدارک و مستندات بارگذاری شده در سامانه و بعلاوه آنالیز ارزیابان است که مطابق الگوهای سنجش شایستگی های عمومی، تخصصی و حرفه ای انجام می گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "تازه معلم ها و نیروهای طرح مهر آفرین بخوانند ، زمان بارگذاری مدارک در سامانه رتبه بندی معلمان اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تازه معلم ها و نیروهای طرح مهر آفرین بخوانند ، زمان بارگذاری مدارک در سامانه رتبه بندی معلمان اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید