برگزاری چهارمین دوره آموزشی راهنمایان محلی گردشگری در آران و بیدگل

به گزارش وبلاگ ساعتچی، رئیس اداره میراث فرهنگی آران وبیدگل از برگزاری چهارمین دوره آموزشی راهنمایان محلی گردشگری در شهرستان آران و بیدگل با همکاری آکادمی ماهان سیلک اطلاع داد.

برگزاری چهارمین دوره آموزشی راهنمایان محلی گردشگری در آران و بیدگل

به گزارش وبلاگ ساعتچی به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان، مجید نوری رئیس اداره میراث فرهنگی آران و بیدگل با اعلام این خبر اضافه کرد: این دوره آموزشی به منظور ساماندهی و توسعه صنعت گردشگری شهرستان و توانمند سازی نیروهای بومی در حوزه گردشگری با حضور یکصد نفر از علاقمندان به این حوزه در دو بخش مرکزی و کویرات شهرستان آران و بیدگل برگزار می گردد.

رئیس اداره میراث فرهنگی آران و بیدگل خاطر نشان کرد: شرکت کنندگان در این دوره آموزشی، با مباحثی از جمله آشنایی با قوانین میراث فرهنگی، آداب و قوانین هدایت تور، شناخت صنایع دستی، امداد و نجات، زبان انگلیسی در گردشگری، جهت یابی در جغرافیا، آشنایی با فرهنگ عامه و آثار تاریخی، مذهبی، فرهنگی و جاذبه های طبیعی آشنا خواهند شد.

نوری در ادامه بیان نمود: به شرکت کنندگان در این دوره در صورت قبولی در آزمون سرانجام دوره گواهینامه راهنمای محلی از سوی سازمان میراث فرهنگی اعطا می گردد.

رئیس اداره میراث فرهنگی آران وبیدگل توضیح داد: شهرستان آران و بیدگل دارای توانمندی ها و پتانسیلهای بالایی در حوزه گردشگری است که این جاذبه ها شامل: بقاع متبرکه، مساجد، تکایا، خانه های تاریخی، قلعه ها وکاروانسراها و جاذبه های طبیعی و تاریخی که شاخص ترین آنها دریاچه نمک، کویر مرنجاب، کویر سیازگه، کویر چاه عروس، محوطه باستانی ویگل، شهرزیر زمینی نوش آباد و چاله های سنبک و چارطاقی است.

منبع: میراث آریا

به "برگزاری چهارمین دوره آموزشی راهنمایان محلی گردشگری در آران و بیدگل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری چهارمین دوره آموزشی راهنمایان محلی گردشگری در آران و بیدگل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید