بانوی داور پینگ پنگ: قضاوت در المپیک هدفم بود

به گزارش وبلاگ ساعتچی، داور بین المللی ایران می گوید ر سیدن به المپیک یکی از اهدافش بوده و در کوشش است تا در این بازی ها نماینده خوبی برای ایران باشد.

بانوی داور پینگ پنگ: قضاوت در المپیک هدفم بود

سیمین رضایی داور بین المللی ایران، تنیس روی میز را به عنوان بازیکن شروع کرد اما در ادامه به کلاس مربیگری و داوری رفت. او به تدریج کار خود را به عنوان داور در ایران شروع کرد. رضایی که به گفته خود اهداف بزرگی داشته، برای کسب مدرک بین المللی داوری هم دست به کار شد و در سال 2006 به عنوان داور بین المللی مجوز حضور در عرصه های مختلف جهانی و آسیایی را گرفت.

کوشش این داور برای پیشرفت همچنان ادامه داشت و مدرک بلوبج، بالاترین مدرک مربیگری در تنیس روی میز را دریافت کرد تا اینکه چندی پیش به عنوان یکی از 11 داور زن حاضر در المپیک 2020 توکیو انتخاب شد. این داور بین المللی در گفت وگو با وبلاگ ساعتچی به شرایط داوری ایران در بخش بانوان اشاره و بیان نمود: شرایط بد نیست، چند داور بین المللی در بخش بانوان داریم ولی برای رسیدن به داوری المپیک کمی راه مشکل است. داوران باید به روز باشند و با کسب تجربه در میادین مختلف و ارائه عملکرد خوب در مسابقات رضایت مسئولان فدراسیون جهانی را به دست آورند. هر کدام از همکارانم با من صحبت کردند تجربیاتم را در اختیارشان قرار دادم و امیدوارم داوران بین المللی بیشتری داشته باشیم.

او در خصوص انتخاب شدن به عنوان یکی از داوران المپیک گفت: یکی از هدف هایم قضاوت در المپیک بود و با دیدن اسم خودم بین اسامی 11 داور زن این بازی ها بسیار شاد شدم. هدف دیگرم این است که در المپیک نماینده خوبی برای ایران باشم و قضاوت های خوبی داشته باشم.

رضایی در ادامه اضافه نمود: پس از این اتفاق پیغام های تبریک زیادی از همکارانم در داخل و خارج از کشور دریافت کردم. علاوه بر این مسئولان فدراسیون، وزارت ورزش و کمیته المپیک نیز اظهار شادی کردند و تبریک گفتند. جا دارد از حمایت های فدراسیون جهت تحقق اهدافم تشکر کنم.

او به بعضی از تجربه های داوری خود اشاره و بیان نمود: در مسابقات جهانی، آسیایی و پروتورها فینال های مختلفی را قضاوت کردم. در سال های اخیر عالی بودم و در نتیجه شانس بیشتری برای حضور در المپیک داشتم.

این داور بین المللی در خصوص تأثیر حضور در المپیک بر شرایط داوری ایران بیان نمود: این حضور نشان می دهد که اگر با هدف گذاری برای رسیدن به موفقیت کوشش کنیم، اطلاعات و تجربه خود را بالاتر ببریم، می توانیم بین داوران خوب جهان جای بگیریم. حضور در المپیک به نوعی تشویق داوران دیگر است که این راه را دنبال نمایند. امیدوارم از این به بعد در مسابقات مهم نمایندگان بیشتری داشته باشیم.

رضایی در خصوص برنامه خود تا المپیک گفت: تا بازی های المپیک زمان دارم و فعالیتم را برای به روز بودن و بالاتر بردن تجربه ام ادامه خواهم داد. علاوه بر این شهریورماه در مسابقات قهرمانی آسیا بزرگسالان قضاوت می کنم و جزو سر داوران مسابقات قهرمانی آسیا در رده سنی نوجوانان و جوانان هم هستم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بانوی داور پینگ پنگ: قضاوت در المپیک هدفم بود" امتیاز دهید

1 کاربر به "بانوی داور پینگ پنگ: قضاوت در المپیک هدفم بود" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانوی داور پینگ پنگ: قضاوت در المپیک هدفم بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید