این پرسپولیس مظلوم ترین پرسپولیس تاریخ است

به گزارش وبلاگ ساعتچی، تهران (پانا) - پیشکسوت پرسپولیس معتقد است که این تیم مظلوم ترین تیم تاریخ قرمزهاست و با وجود همه مسائل توانسته خودش را در کورس نگه دارد.

این پرسپولیس مظلوم ترین پرسپولیس تاریخ است

احسان خرسندی در گفت وگو با پانا، با اشاره به عملکرد پرسپولیس در سال 1400 گفت: در لیگ بیست و یکم پرسپولیس سال خیلی پرنوسانی را پشت سر گذاشت. برخی بازی ها را فوق العاده بود و برخی بازی ها را هم خیلی راحت از دست دادیم و دور از انتظار ظاهر شدیم. به همین علت نتوانستیم صدرنشین شویم. ما سال های قبل تیم های پائین جدولی را می بردیم و راحت امتیاز جمع می کردیم اما سال جاری به آلومینیوم باختیم، با طرفدار در تهران و شهرخودرو مساوی کردیم. به نفت آبادان در حساس ترین شرایط باختیم. اینها را اگر امتیاز می گرفتیم با اختلاف صدرنشین بودیم. با نفراتی که از دست دادیم و ضعیف تر جذب کردیم، باز هم خوب کار کردیم.

وی ادامه داد: در همه سالهایی که پرسپولیس قهرمان شده، مشکل مدیریتی داشتیم اما کادرهای فنی و برانکو به خصوص مسائل را مدیریت می کردند. هیچ وقت کادر فنی مسائل را بروز نمی داد و آن را درون تیم حل می کردند. اما این قدر مسائل سال جاری زیادتر از قبل بوده که این مسائل بعد از هر ناکامی بیرون زده و در موردش صحبت کردند. برخی ها می گویند پرسپولیس ثبات داشته و قهرمان شده، ما کجا ثبات داشتیم؟ دقیقا چه سالی ثبات مدیریتی و حتی بازیکنی داشتیم. در این 5، 6 سال اخیر هیچ وقت ثبات نداشتیم و بی مشکل نبودیم. چون این مسائل مدیریتی با عدم نتیجه گیری همراه بوده، این طور مسائل معین شده است.

بازیکن سابق پرسپولیس با اشاره به از دست رفتن برد دربی 98 برای قرمزها، توضیح داد: متاسفانه مسائل داوری و سوت هایی که دیدیم، نشان می دهد که بنا نیست ما برای ششمین بار متوالی قهرمان شویم. اتفاقات را کنار هم بگذارید برخی چیزها را متوجه می شوید. برخی صحنه ها سوت هایی زده می شد حتی به نفع ما که وقتی باید آوانتاژ می داد، نمی داد. نمی خواهم بگویم بازی مهندسی شده بود اما داوری را انتخاب نموده بودند که ذاتا دوست نداشت، استقلال ببازد. رفتار و سوت زدن و اتفاقاتی که در بازی افتاد، نشان داد که سیدعلی دوست نداشت، استقلال ببازد. عکس العمل های یحیی را ببینید، آرام ترین مربی لیگ را به مرز انفجار رساند.

احسان خرسندی گفت: البته مقصر اصلی این اتفاقات را یحیی نمی دانم و کادر فنی ما مقصر بوده است. ما نتوانستیم نسبت به تعویض های استقلال واکنش درست نشان دهیم. چه فوتبالی و چه غیر فوتبالی می دانند که استقلال ده دقیقه آخر با داشتن بازیکنان بلند قد رو به ارسال از کناره ها می آورد. همزمان با آنها ما هم باید تعویض می کردیم و اجازه نمی دادیم به این راحتی به ما گل بزنند. این فوتبال است و اتفاق می افتد. لحظات حساس متاسفانه به خصوص مقابل استقلال در دربی های اخیر بازی را از دست دادیم. نمی دانم این اتفاقات چه زمانی می خواهد برای ما تجربه گردد.

وی در خاتمه اعلام نمود: من صحبت های درویش را گوش دادم، خیلی مدیر توانمندی دیدم که مسائل را جدی رصد می نماید. خیلی خوش بین هستم که با این مدیریت بتوانیم فرایند خوب و روبه جلو داشته باشیم. به آینده امیدوارم و معتقدم این پرسپولیس سال جاری مظلوم ترین پرسپولیس تاریخ است. این همه هجمه علیه تیم وجود دارد. بازیکنانش رفتند اما بازیکنانی گرفت که ستاره تیمشان نبودند. با آنها توانست در کورس باشد و هنوز هم چیزی تمام نشده است، این تیم بازهم مدعی است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "این پرسپولیس مظلوم ترین پرسپولیس تاریخ است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این پرسپولیس مظلوم ترین پرسپولیس تاریخ است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید