اولین کنفرانس بین المللی سازه و فولاد برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ ساعتچی، انجمن سازه های فولادی ایران با همراهی سازمان ها و ارگان های مرتبط برای پنجمین سال پیاپی نسبت به معرفی طرح های برتر فولادی سال کشور در قالب یکی از برنامه های پنجمین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی سازه و فولاد، اقدام می ­نماید.

اولین کنفرانس بین المللی سازه و فولاد برگزار می گردد

علیرضا رضائیان، دبیر اجرایی این کنفرانس گفت: این کنفرانس تخصصی در حوزه صنعت سازه های فولادی ساختمانی و صنعتی کشور با حضور متخصصان و دست اندر کاران مرتبط به صورت سالیانه در کشور برگزار می شود که هدف اصلی برگزاری آن، نزدیکی دانشگاه و صنعت در مقیاس کلان برای توسعه پایدار کشور است.

وی توضیح داد: انجمن برای دستیابی به چنین هدف والایی از دانشگاههای معتبر کشور، انجمن های مرتبط علمی و صنفی، کارخانه های تولیدی و شرکت­های مهندسی و همچنین دستگاه­های اجرایی و علمی کشور یاری گرفته است.

به گفته رضائیان، در امسال به منظور گسترش و نزدیکی به لبه دانش در این حوزه، کنفرانس سازه و فولاد در کلاس بین المللی و با حضور اساتید برجسته و متخصصان مطرح جهان از کشورهایی چون کانادا، ژاپن، استرالیا و امریکا، طی روزهای 6 و 7 اسفندماه جاری در مرکز همایش های بین المللی شهید بهشتی تهران برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: از جمله مهمترین برنامه های این رویداد می توان به ارائه مقالات تخصصی، سخنرانی­های کلیدی، کارگاه­های تخصصی، پانل ویژه مبحت دهم مقررات ملی ساختمان، انتخاب و معرفی طرح­های برتر فولادی سال 1393 کشو، انتخاب و معرفی چهره برجسته فولادی سال 1393 کشور، چهارمین دوره مسابقات ملی پل فولادی، مسابقات ملی عکس در حوزه سازه فولادی و نمایشگاه بزرگ جانبی اشاره نمود.

عضو هیأت مؤسس انجمن سازه های فولادی ایران اعلام نمود: انتخاب و معرفی طرح برتر فولادی سال کشور به منظور تشویق و دستیابی به سازه­های مطلوب در کشور و اشاعه شاخص های اساسی در جامعه تخصصی ساخت و ساز در حوزه های ایده، طرح، ساخت، نظارت و بازرسی برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اولین کنفرانس بین المللی سازه و فولاد برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین کنفرانس بین المللی سازه و فولاد برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید