انصاری فرد: علیپور گل بزند مسائل پرسپولیس حل می گردد، نهایت حمایت را از کادرفنی دارم

به گزارش وبلاگ ساعتچی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: باید به سرمربی تیم فرصت بدهیم تا کارش را انجام دهد و نهایت حمایت را از کادرفنی خواهم داشت.

انصاری فرد: علیپور گل بزند مسائل پرسپولیس حل می گردد، نهایت حمایت را از کادرفنی دارم

به گزارش وبلاگ ساعتچی، محمدحسن انصاری فرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در حاشیه برگزاری دربی امیدها، گفت: پیش از این یک جلسه در تمرین تیم امید پرسپولیس شرکت نموده و قول داده بودم که یک بازی این تیم را از نزدیک ببینم تا دلگرمی برای بازیکنان امید باشد که باشگاه به تیم های پایه توجه دارد. برنامه هایی برای آموزشگاه پرسپولیس داریم تا تیم های پایه های ما پشتوانه ای برای تیم بزرگسالان باشد.

وی درباره تغییرات کادرفنی تیم امید پرسپولیس گفت: تغییراتی انجام شده، انشالله کادرفنی جدید راستا خوبی را در پیش بگیرد تا مشکل خاصی پیش نیاید.

مدیرعامل تیم فوتبال پرسپولیس در مورد شکست مقابل شهر خودرو گفت: پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد. فکر می کنم هر روز تیم ما بهتر از قبل بازی می نماید. موقعیت های خوب و روند و سرعت بازی خوبی داشتیم. باید به مربی زمان دهیم تا تیم را به صندلی اصلی اش برساند.

انصاری فرد در واکنش به این موضوع که بعد از جدایی برانکو از الاهلی شایعاتی مبنی بر بازگشت او به پرسپولیس مطرح شده است؟ توضیح داد: روش کاری من این طور است که از کادرفنی تیم نهایت حمایت را خواهیم داشت. باید به مربی مان فرصت بدهیم تا بتواند کارش را انجام دهد. فقط مسائلی را در گلزنی داریم که امیدواریم این مشکل هر چه زودتر حل گردد. اگر توپ هایمان گل گردد این مسائل را دیگر نخواهیم داشت. در نیم فصل امیدواریم تغییراتی را در بازیکنان داشته باشیم تا مشکل گلزنی مان حل گردد. به نظر من علیپور پایش به گلزنی باز گردد مسائل ما حل می گردد.

وی در پاسخ به این سوال که هیئت مدیره باشگاه خواهان فروش جونیور شده است؟ گفت: نه اینطور نیست، کادرفنی تصمیم می گیرد که چه بازیکنی به تیم اضافه گردد.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد مذاکره با مدیربرنامه برانکو اعلام کرد: طبق قراری که داشتیم انشالله بیایند تا بتوانیم طلب برانکو را هم پرداخت کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "انصاری فرد: علیپور گل بزند مسائل پرسپولیس حل می گردد، نهایت حمایت را از کادرفنی دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصاری فرد: علیپور گل بزند مسائل پرسپولیس حل می گردد، نهایت حمایت را از کادرفنی دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید