اقدامات متعدد دانشگاه برای برطرف نقص های خدمات تغذیه ای ، تغییر پیمانکار در دستور کار

به گزارش وبلاگ ساعتچی، معاونت دانشجویی دانشگاه علم و صنعت ایران در ارتباط با مسائل تغذیه ای اخیر اطلاعیه ای صادر کرد.

اقدامات متعدد دانشگاه برای برطرف نقص های خدمات تغذیه ای ، تغییر پیمانکار در دستور کار

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ ساعتچی، به نقل از دانشگاه علم وصنعت، معاونت دانشجویی دانشگاه علم و صنعت ایران در ارتباط با مسائل تغذیه ای اخیر اطلاعیه ای صادر کرد. متن این اطلاعیه به توضیح زیر است:

بسمه تعالی

دانشجویان عزیز

با سلام و تسلیت اربعین حسینی و ابراز تاسف و اعتذار از رخداد هفته پیش در رابطه با نقصان خدمات تغذیه ای دانشجویان؛ به اطلاع می رساند نظر به اهمیت سلامت دانشجویان و در ادامه عزم استوار برای ارایه خدمات بهینه، دانشگاه اقدامات متعددی را انجام و تمهیدات لازم را تا حصول نتیجه مطمئن ادامه خواهد داد. امید است با همفکری و همدلی و همراهی همه اقشار دانشگاهی به ویژه دانشجویان عزیز دانشگاه، از بروز اتفاقات مشابه جلوگیری به عمل آید.

گفتنی است از آنجا که حوزه معاونت دانشجویی، متولی ارایه خدمات به دانشجویان عزیز دانشگاه بوده و در جهت تامین رفاه حال آنان فعالیت می کند، حسب وظایف خود در رابطه با موضوع پیش آمده، اقدامات و تصمیماتی به توضیح زیر انجام و اتخاذ کرده است:

1-تشکیل کارگروهی با حضور نمایندگان دانشجویی و همکاران معاونت دانشجویی، جهت آنالیز همه جانبه موضوع پیش آمده

2-دعوت از تیم دانشکده علوم پزشکی دانشگاه شهید بهشتی (با توجه به مسئولیت تخصصی آن در آنالیز سلامت مواد غذایی)، در تاریخ 24 مهر 98 برای آنالیز جامع و نمونه برداری دقیق، در مورد تهیه مواد، نگهداری، طبخ و فرآیند توزیع غذای دانشگاه

3-جبران کلیه هزینه های درمانی دانشجویان مبتلا

در انتها تاکید می گردد، کوشش تمامی همکاران معاونت دانشجویی، ارایه خدمات هر چه مطلوب تر به دانشجویان است و دانشگاه مصمم است برای پیشگیری از پیشامد های مشابه، هرگونه اقدام لازم را به انجام رساند؛ لذا در پی مسایل اخیر و با توجه به اهمیت حفظ سلامت دانشجویان، دانشگاه تغییر پیمانکار تغذیه را در دستور کار خود قرار داده است. امید که با مسئولیت پذیری، همکاری و وفاق، شاهد تکرار اینگونه نواقص نباشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اقدامات متعدد دانشگاه برای برطرف نقص های خدمات تغذیه ای ، تغییر پیمانکار در دستور کار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدامات متعدد دانشگاه برای برطرف نقص های خدمات تغذیه ای ، تغییر پیمانکار در دستور کار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید