افزایش خودکشی در پلیس فرانسه

به گزارش وبلاگ ساعتچی، 3پلیس ضدشورش، یک فرمانده و یک مربی آموزشگاه پلیس در میان 8افسر پلیس فرانسوی هستند که به تازگی دست به خودکشی زده اند.

افزایش خودکشی در پلیس فرانسه

به این ترتیب شمار نیروهای پلیس فرانسه که از ابتدای سال جاری تاکنون خودکشی نموده اند به 64نفر رسیده است. این رقم، همچنان در حال افزایش است. با این آمار، اکنون خودکشی بیشتر از حادثه در مأموریت جان نیروهای پلیس فرانسه را می گیرد. اتحادیه صنفی نیروهای پلیس فرانسه در گزارشی هشدار داده است: محافظان اکنون خودشان احتیاج به محافظت دارند. براساس آمارها، نیروهایی که دست به خودکشی زده اند از نقاط مختلف فرانسه با رده سنی مختلف هستند.

بسیاری از آنها فرزندان خردسال دارند. مجلس فرانسه اخیرا تحقیقی درباره این موضوع انجام داده که نتایج آن ماه گذشته منتشر شده است. در این تحقیق، دلایل متعددی برای این خودکشی ها عنوان شده که ازجمله آنها استرس و نارضایتی در میان افراد پلیس به ویژه بعد از حملات تروریستی سال 2015در فرانسه است. بعد از آن حملات هم فرانسه درگیر چندین نوبت اعتراض های خیابانی شد که همچنان هم هر هفته به صورتی محدودتر اما ادامه دارد.

یکی از مسئولان اتحادیه پلیس فرانسه گفته است که با توجه به شواهد، سال 2019بدترین سال در 3دهه گذشته خواهد بود. در گزارش تحقیقی سنای فرانسه آمده است، میزان خودکشی در میان نیروهای پلیس فرانسه از میانگین کل کشور 36درصد بالاتر است. مسئولان پلیس می گویند که بحران خودکشی، مسئله فردی نیست. رئیس پلیس ملی فرانسه هم در نامه ای به همه دفاتر، از آنها خواسته است بدون ترس از قضاوت شدن درباره این موضوع صحبت نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "افزایش خودکشی در پلیس فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش خودکشی در پلیس فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید