اتفاق عجیب در قرارداد میلاد سرلک با پرسپولیس

به گزارش وبلاگ ساعتچی، فرشید طاهری، مسئول کمیته نقل وانتقالات سازمان لیگ درباره شرایط بازیکنانی که مشمول خدمت سربازی هستند گفت: بازیکنان لیگ برتر تا 28 سالگی می توانند از قانون فدراسیون فوتبال استفاده نمایند و خدمت سربازی را عقب بیاندازند. وقتی یک بازیکن برگه اعزام به خدمت می گیرید، فدراسیون 6 ماه یک بار این برگه را تمدید می نماید تا وقتی در لیگ بازی می نمایند.

اتفاق عجیب در قرارداد میلاد سرلک با پرسپولیس

او درباره شرایط بازیکنانی مانند میلاد سرلک که با استفاده از سهمیه بازیکنان ملی پوش تا 30 سالگی می تواند خدمت سربازی خود را عقب بیاندازد، گفت: برای بازیکنان ملی پوش تا 30 سالگی این اتفاق رخ می دهد. میلاد سرلک تا یک شهریور برگه اعزام به خدمت دارد. باشگاه پرسپولیس تا چند هفته اول مجوز دارد و بعد از آن باید مجوز تازه به ما اعلام کند.

مسئول کمیته نقل وانتقالات سازمان لیگ با اشاره به تبعات ناشی از رعایت نکردن سقف بودجه به وسیله تیم ها گفت: کمیته انضباطی دستور عمل تازهی مصوب کرد که اگر بازیکنی خارج از سقف قرارداد پول اضافه گرفته باشد، طبق ماده 61 آیین نامه انضباطی، هم بازیکن و هم باشگاه محروم می شوند. هم فدارسیون و هم باشگاه مدعی نسبت به این مساله پیگیر خواهند بود تا بازیکن مربوطه با محرومیت روبرو گردد.

منبع: فرارو

به "اتفاق عجیب در قرارداد میلاد سرلک با پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتفاق عجیب در قرارداد میلاد سرلک با پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید