کتاب روزنامه نگاری دانشجویی به قلم محمد زادمهر منتشر می گردد

به گزارش وبلاگ ساعتچی، با صدور مجوز از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کتاب روزنامه نگاری دانشجویی به قلم محمد زادمهر منتشر می گردد.

کتاب روزنامه نگاری دانشجویی به قلم محمد زادمهر منتشر می گردد

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ ساعتچی، با صدور مجوز از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کتاب روزنامه نگاری دانشجویی به قلم محمد زادمهر دبیرکل سابق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان منتشر می گردد.

این کتاب در 154 صفحه و قطع رقعی جهت استفاده دانشجویان فعال تشکیلاتی به رشته تحریر درآمده و همزمان با روز دانشجو منتشر می گردد.

کتاب روزنامه نگاری دانشجویی در 9 فصل، شامل شروع راه، نام نشریه، ارکان نشریه، مراحل آماده سازی نشریه، اصول نگارشی و ویرایشی، جذب دانشجو، تولیدات چند رسانه ای، جشنواره نشریات دانشجویی و اصول اخلاقی تدوین شده که در هر بخش به مباحث مورد احتیاج فعالین دانشجویی جهت فعالیت در حوزه نشریه نگاری اشاره شده است.

انتشارات پژوهشگر برتر که از ناشران قدیمی عرصه نشر کتب علمی و تخصصی است، ناشر کتاب کتاب روزنامه نگاری دانشجویی است.

مولف کتاب روزنامه نگاری دانشجو در شرح اهمیت این کتاب آورده است: نشریات دانشجویی یکی از بخش های مهم عرصه فعالیت های دانشجویی است، چرا که افراد فعال در این حوزه بیشتر فعالیت های دانشجویی را تجربه می نمایند. از جذب دانشجو، سوژه یابی و ذائقه شناسی تا کار های گرافیکی، قلم زدن و توزیع نشریه و حتی کار های تشکیلاتی که همه در نشریات دانشجویی کاربرد دارد. در کتاب روزنامه نگاری دانشجویی در 9 فصل ضمن آموزش قواعد نگارشی و قواعد تخصصی روزنامه نگاری و آنچه که برای مدیریت یک نشریه دانشجویی ضروری است نیز تشرح شده است.

لازم به ذکر است؛ بزودی نسخه های مکتوب و مجازی کتاب برای استفاده دانشجویان منتشر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کتاب روزنامه نگاری دانشجویی به قلم محمد زادمهر منتشر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب روزنامه نگاری دانشجویی به قلم محمد زادمهر منتشر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید