پدر خوانده لاله و لادن درگذشت

به گزارش وبلاگ ساعتچی، علیرضا صفائیان را بیشتر با این عنوان می شناسیم: مردی بزرگ که زندگی باشرافت را در گرو خدمت و مهربانی می دید.

پدر خوانده لاله و لادن درگذشت

رامین صفائیان فرزند ایشان در گفتگویی کوتاه به گوشه هایی از زندگی ایشان اشاره نمود.

لاله و لادن دو قلوهای بهم چسبیده از ناحیه سر از سن یکسالگی به مدت 27 سال در منزل شخصیپدر حقیر بوده است. او توانست در مقابل چشمان حیرت زده جهانیان این دو عزیز را به مرحله فوق لیسانس حقوق از دانشگاه تهران برساند. آنها دوچرخه سواری می کردند. ماشین دو فرمانه داشتند و مسلط به پنج زبان زنده دنیابودند. پدر حقیر اعتقاد داشت وقتی نقیصه ایی در وجود کسی می باشد خداوند متعال ویژگی های دیگری در آنها به ودیعه می گذارد که با شکوفایی و کشف علاوه بر حل مسائل خود، می توانند مسائل جامعه را نیز حل نمایند که عملا پدر این موضوع را در وجود لاله و لادن به منصه ظهور رساند.

حضرت امام (ره) با وجود مسائل جنگ، مسائل لاله و لادن را رصد می کردند و 11 بار با پدر دیدار کردند. پدر مراکز متعدد درمانی خیریه و مراکز نگهداری ایتام احداث نمودند. ایشان بعلاوه دانشگاهی به متراژ 300 هزار متر را وقف و غسال خانه و مراکز خیریه بسیاری نیز احداث نمودند. بعلاوه چندین بار کار آفرین نمونه در سطح کشور شدند و معتقد بودند هیچ آسانسوری برای پیشرفت وجود ندارد و باید راه پله ها را طی کرد. پدری نمونه و یک مرد نمونه از هر لحاظ بودند.

گفتگوی کامل در فرصت مناسب برای دوستداران پخش می شود.

در ضمن مراسم یادبود آن بزرگوار در روز آدینه سوم شهریور ماه 1402 از ساعت 17تا 18:30 در مسجد امام صادق (ع) واقع در فلکه دوم صادقیه ابتدای ستارخان برگزار می شود.

منبع: همشهری آنلاین

به "پدر خوانده لاله و لادن درگذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پدر خوانده لاله و لادن درگذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید