شجاع خلیل زاده: برانکو گفت آرام تر بازی کنید، امیدوارم در قهرمانی هت تریک کنیم

به گزارش وبلاگ ساعتچی، شجاع خلیل زاده، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس ابراز امیدواری کرد که این تیم بتواند سومین قهرمانی متوالی خود را در لیگ برتر به دست بیاورد.

شجاع خلیل زاده: برانکو گفت آرام تر بازی کنید، امیدوارم در قهرمانی هت تریک کنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ ساعتچی، شجاع خلیل زاده درباره درگیری کمال کامیابی نیا با وینفرد شفر در دربی 89 پایتخت که منجر به درگیری اش با پژمان منتظری شد، گفت: من به کمال گفتم که به شفر چیزی نگوید، اما طرفداران به من فحاشی کردند. منتظری بزرگتر من است. هیجان در دربی بالاست و این اتفاقات پیش می آید.

وی درباره تذکرات برانکو به شاگردانش در سرانجام نیمه اول گفت: او به ما گفت که آرام تر باشید و کارت نگیرید چون به همه بازیکنان در دیدارهای بعدی احتیاج داریم. نتیجه بازی هم دست ما بود.

مدافع پرسپولیس درخصوص هموار شدن راه قهرمانی سرخپوشان توضیح داد: برای قهرمانی می جنگیم و امید این روند را ادامه دهیم. امیدوارم صدر جدول را حفظ و در قهرمانی، هت تریک کنیم.

خلیل زاده درخصوص درگیری لفظی خود با سید مهدی رحمتی در اواخر نیمه اول اعلام کرد: رحمتی چیزی نگفت. من و آقا مهدی با هم دوستیم و این اتفاقات همواره در دربی رخ می دهد. امیدوارم بتوانیم در دیدار بعدی هم به پیروزی برسیم.

وی درمورد گلایه سید جلال حسینی از شرایط بد زمین تمرین پرسپولیس گفت: آقا سید درست گفت. ما یک زمین تمرین درب و داغان داریم و یک جلسه تمرین درست و حسابی نداشتیم. مُچ پای بازیکنان از بازی در آن زمین درد می نماید. استقلال هم شرایطی مشابه ما دارد، اما آنها 4-3 زمین تمرین دارند. ما در آب تمرین می کردیم و نمی گوییم چرا زمین تمرین نداریم. خدا را شکر توانستیم در این شرایط سخت به پیروزی برسیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "شجاع خلیل زاده: برانکو گفت آرام تر بازی کنید، امیدوارم در قهرمانی هت تریک کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شجاع خلیل زاده: برانکو گفت آرام تر بازی کنید، امیدوارم در قهرمانی هت تریک کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید