سولسشایر: کیفیت یونایتد و سیتی متفاوت است، دخه آ استانداردهای سطح بالایی دارد

به گزارش وبلاگ ساعتچی، اولگنار سولسشایر، سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد می گوید تیمش هنوز نیاز به تلاش برای رسیدن به سطح منچسترسیتی دارد.

سولسشایر: کیفیت یونایتد و سیتی متفاوت است، دخه آ استانداردهای سطح بالایی دارد

به گزارش وبلاگ ساعتچی، اولگنار سولسشایر که شاگردانش در پی شکست 4 بر صفر مقابل اورتون، شب گذشته (چهارشنبه) هم در دیداری معوقه از هفته سی ویکم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اولدترافورد با نتیجه 2 بر صفر مغلوب منچسترسیتی شدند و کارشان برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا سخت شد، پس از این بازی به شبکه تلویزیونی اسکای اسپورتس گفت: ما بازی را باختیم اما واکنش خوبی را از بازیکنان و هواداران مان دیدیم. ما شاید خیلی نتوانستیم شوت در چارچوب دروازه من سیتی بزنیم اما تلاش تیم را می شد دید، هرچند به اندازه کافی خوب نبودیم.

وی اضافه نمود: در کیفیت دو تیم تفاوت وجود داشت، به همین خاطر آنها در صدر جدول هستند و ما در رده ششم جدول جای داریم. منچسترسیتی استانداردهایی برای خود ثبت کرده و برای مایی که در شهر منچستر زندگی می کنیم، این خوشایند نیست، به همین منظور باید فاصله به وجود آمده بین دو تیم را کم کنیم و حتی از آنها پیشی بگیریم. در این بازی نمی توانید بگویید که هیچیک از بازیکنان ما در زمین دوندگی نداشتند. شما می توانستید تمرکز و مصمم بودن بازیکنان را ببینید. به هر حال ما باید به تلاش مان ادامه بدهیم.

سرمربی نروژی شیاطین سرخ در ادامه در تمجید از سبک بازی رقیب همشهری خود گفت: هر مربی ای دوست دارد چنین تیمی داشته باشد. آنها مالکیت بالایی از توپ و میدان را در اختیار می گیرند و تشنه بازپس گیری توپ هستند. آنها به خوبی ما را متوقف کردند.

سولسشایر در سرانجام در تمجید از دروازه بان اسپانیایی اش گفت: دخه آ چند مهار توپ فوق العاده داشت. او استانداردهای سطح بالایی دارد. از حالا هم باید به فکر بازی یکشنبه خود - بازی با چلسی در اولدترافورد - باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سولسشایر: کیفیت یونایتد و سیتی متفاوت است، دخه آ استانداردهای سطح بالایی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سولسشایر: کیفیت یونایتد و سیتی متفاوت است، دخه آ استانداردهای سطح بالایی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید