انریکه: بر بازی تسلط داشتیم و گل های خوبی به ثمر رساندیم، رویکرد راموس ستودنی است

به گزارش وبلاگ ساعتچی، سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا دلیل نیمکت نشینی سرخیو راموس در بازی با کوزوو را شرح داد و از او تمجید ویژه ای کرد.

انریکه: بر بازی تسلط داشتیم و گل های خوبی به ثمر رساندیم، رویکرد راموس ستودنی است

به گزارش وبلاگ ساعتچی، لوئیس انریکه در پی رجحان خانگی 3 بر یک شب گذشته (چهارشنبه) شاگردانش مقابل کوزوو در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 در منطقه اروپا، درباره محبوس شدنش در آسانسور هتل محل اقامت تیم ملی اسپانیا پیش از آغاز این بازی گفت: من و کادر فنی ام برای این بازی پلن B داشتیم، اما غیبت سرمربی در این ملاقات را مدنظر نداشتیم! در زمین بازی اما شاد بودم. کوزوو در جریان بازی تغییر سیستم داد و خطرناک تر شد، اما با این حال ما گل های خوبی به ثمر رساندیم. ما موقعیت های زیادی خلق کردیم، اما در استفاده از آنها پیروز عمل نکردیم. با این وجود در تمام زمان این ملاقات بر بازی تسلط داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال اسپانیا همچنین درباره به زمین فرستادن سرخیو راموس در دقیقه 86 به جای اریک گارسیا گفت: نگرش و رویکرد راموس ستودنی است. رهبران واقعی کسانی هستند که چه زمانی که بازی می نمایند و چه روی نیمکت هستند، همکاری لازم را با تیم دارند. برای این بازی هم بازیکنانی را به زمین فرستادم که احساس کردم بهتر است بازی نمایند. سرخیو مسئله ای ندارد، اما او به تازگی مصدومیتی جدی ای را پشت سر گذاشته است. تنها چیزی که از بازیکنانم می خواهم این است که راموس را الگوی خود قرار دهند، کسی که می داند چطور تجربیاتش را به تیم اضافه کند و حتی زمانی که بیرون از ترکیب است، رهبر باشد.

اسپانیا که از سه بازی اول خود در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 یک تساوی و دو برد کسب نموده، در حال حاضر با هفت امتیاز صدرنشین گروه B این رقابت ها، بالاتر از سوئد شش امتیازی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "انریکه: بر بازی تسلط داشتیم و گل های خوبی به ثمر رساندیم، رویکرد راموس ستودنی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انریکه: بر بازی تسلط داشتیم و گل های خوبی به ثمر رساندیم، رویکرد راموس ستودنی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید