سرمربی پاره وقت روی نیمکت استقلال ، تصمیم خبرساز مدیران باشگاه و نگرانی بزرگ

به گزارش وبلاگ ساعتچی، سرپرست استقلال درحالی از ادامه حضور ساپینتو در این تیم خبر داده که یک نگرانی بزرگ در مورد او وجود دارد.

سرمربی پاره وقت روی نیمکت استقلال ، تصمیم خبرساز مدیران باشگاه و نگرانی بزرگ

به گزارش وبلاگ ساعتچی اگرچه حجت کریمی، سرپرست باشگاه استقلال بعد از شکست آبی ها در دربی تهران گفته بود در انتهای فصل راجع به تمدید قرارداد ریکاردو ساپینتو تصمیم گیری خواهد شد اما به نظر می رسد فشار طرفداران در فضای مجازی کار خودش را کرد و کریمی دست به عقب نشینی زد. سرپرست باشگاه در آستانه بازی استقلال با مس رفسنجان از تمدید قرارداد قریب الوقوع ساپینتو اطلاع داد و در تشریح این تصمیم گفت: ساپینتو نتایج موفقیت آمیز و مطلوبی در فصل جاری کسب نموده و از عملکرد او رضایت داریم. طبق نظر هیأت مدیره هم برای فصل آینده گزینه ای به جز ایشان نداریم و به زودی مراحل تمدید قرارداد با ایشان نهایی خواهد شد. این خواسته طرفداران عزیز استقلال نیز هست که آقای ساپینتو فصل آینده هم راهنمایی تیم را برعهده داشته باشد.

مذاکرات اولیه هفته گذشته با ایشان در هتل آزادی صورت گرفته و ان شاءالله به زودی این موضوع نهایی خواهد شد. خب البته ساپینتو نتایج نسبتا خوبی گرفته و هنوز وقت دارد با قهرمانی در جام حذفی، فصل اول حضورش در استقلال را با دست پرتر به سرانجام برساند، با این حال نگرانی اصلی همچنان مربوط به پرخاشگری های بی سرانجام و غیرقابل مهار این مربی است؛ کسی که سال جاری تقریبا یک سوم مسابقات فصل را به علت محرومیت از دست داده و اگر عطوفت دستگاه قهریه نبود، شاید بازی های بیشتری را باید از روی سکو دیدن می کرد. آیا قرار است فصل آینده هم همین بساط پابرجا باشد و ساپینتو نقش یک مربی پاره وقت را برای استقلال بازی کند؟ خب اینطوری باشگاه ضرر خواهد نمود. اگر تمدید می کنید، لااقل روی اخلاقش هم کار کنید.

منبع: همشهری آنلاین

به "سرمربی پاره وقت روی نیمکت استقلال ، تصمیم خبرساز مدیران باشگاه و نگرانی بزرگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی پاره وقت روی نیمکت استقلال ، تصمیم خبرساز مدیران باشگاه و نگرانی بزرگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید