زیباترین پل های اسکاتلند و لذت بردن از سازه های انسانی

به گزارش وبلاگ ساعتچی، اسکاتلند یکی از زیباترین کشورهایی است که می توانید به عنوان مقصد تورهای نوروزی از آن بازدید نمائید. طبیعت فوق العاده این کشور کوچک در کنار اسکاتلندی های صمیمی، مجموعه ای عالی و جالب را برای گردشگران تورهای مسافرتی فراهم آورده است. از جهت دیگر این امکان در اختیار گردشگر ها قرار داده شده که با ثبت نام در تورهای طبیعت گردی یک روزه و یا تورهای طبیعت گردی چند روزه ای که در داخل اسکاتلند به وسیله آژانس های مسافرتی ارائه می گردد، سفری فوق العاده دیدنی و لذت بخش را به معروف ترین پل های اسکاتلند تجربه نمایند. در پست دیدنی ترین پل های اسکاتلند می خواهیم به زیباترین پل های اسکاتلند اشاره داشته باشیم.

زیباترین پل های اسکاتلند و لذت بردن از سازه های انسانی

1. CLACHAN ،ISLE OF SEIL

چشم انداز منحصر به فرد این پل در بین دیدنی ترین پل های اسکاتلند و بعلاوه طبیعت اطراف آن چهره ای خاص و زیبا به این منطقه بخشیده است. برترین زمان برای بازدید از این پل در بین زیباترین پل های اسکاتلند در تابستان است. اغلب عکاسان طبیعت در این فصل برای عکاسی از زیبایی های منطقه به این ناحیه سفر می نمایند. شما می توانید به وسیله اتوبوس و یا به همراهی تورهای طبیعت گردی به این ناحیه دسترسی پیدا کنید. این پل تاریخی در سال 1792 در این منطقه ساخته شده و از بناهای تاریخی و با قدمت این ناحیه به شمار میرود.

2. THE BRIG ODOON, ALLOWAY

یکی از زیباترین منظره ها اسکاتلند را در همین محل می توانید مشاهده کنید. این پل سنگی زیبا در قرن 15 میلادی بنا شده و از آن به عنوان یکی از مسیرهای عبور و مرور محلی بر فراز رودخانه استفاده می کردند. طبیعت اطراف این پل آنچنان زیبا و چشم نواز است که ناحیه را به یکی از مقاصد اصلی تورهای طبیعت گردی چند روزه بدل نموده است.

3. CRAIGELLACHIE BRIDGE RIVER SPEY, MORAY

این پل به عنوان یکی از قدیمی ترین پل های فلزی در تمام اسکاتلند مشهور است. تاریخ بنای این پل به سال 1815 می رسد و یکی از اولین پروژه هایی است که به صورت مهندسی ساز در اسکاتلند ساخته شده است. این پل نیز جز معروف ترین پل های اسکاتلند شناخته می گردد و به وسیله تورهای طبیعت گردی یک روزه مورد بازدید قرار می گیرد.

4. GLENFINNAN VIADUCT, GLENFINNAN

این پل که بخشی از مسیر خط آهن اسکاتلند به شمار میرود، در سال 1901 ساخته شد. پل گلنفینان در واقع برای پشتیبانی از این خط آهن بر فراز رودخانه Finnan بنا شده و به وسیله مهندس روبرت مکالپین طراحی شده است. جالب اینجاست که می توانید به وضوح این پل را در فیلم تخیلی هری پاتر هم ملاحظه کنید. امروزه این پل در کنار پل های دیگر اسکاتلند جز قدیمی ترین سازه ها به شمار می آید و به وسیله گردشگران تور مسافرتی مورد بازدید قرار می گیرد.

5. LEADERFOOT VIADUCT, LEADERFOOT

این پل سنگی و منحصر به فرد در سال 1865 و به منظور پشتیبانی از مسیر راه آهن منطقه بر فراز رودخانه Tweed بنا شده است. اگرچه این پل سنگی در سیلی که در سال 1948 در منطقه سرازیر شده دچار آسیب هایی شد اما تا سال 1965 از آن در صنعت راه آهن استفاده می گشت.امروزه این بنای فوق العاده به عنوان یکی از زیباترین سازه های سنگی اسکاتلند توجه گردشگران تورهای طبیعت گردی را به خود جلب نموده است.

منبع: همگردی

به "زیباترین پل های اسکاتلند و لذت بردن از سازه های انسانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین پل های اسکاتلند و لذت بردن از سازه های انسانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید