زنان فقط جذب این مردان می شوند

به گزارش وبلاگ ساعتچی، مجذوب کننده و خاص بودن کار ساده ای نیست. نمی توانید به راحتی در هر جمعی مجذوب کننده ترین مرد به نظر برسید و هر زنی را مجذوب خود کنید.

زنان فقط جذب این مردان می شوند

بسیاری از مردان فکر می نمایند که اگر قد بلند، چشم و ابروی مشکی و خوش تیپ باشند، مجذوب کننده هستند و زنان عاشق این ویژگی ها هستند. در این مطلب از وبلاگ ساعتچی به بیان مجذوب کننده ترین ویژگی های مردانه می پردازیم.

مجذوب کننده ترین ویژگی های مردانه

طبیعت مردان طوری است که همواره دوست دارند، توجه هر زنی را به خود جلب نمایند. مردان علاقه شدیدی دارند تا هر زنی را مجذوب خود سازند.

ظاهر معمولی داشتن

زنان برای روابط کوتاه مدت، در پی مردانی هستند که از نظر کلیشه ای مجذوب کننده هستند. اما، اگر آن ها در پی روابط طولانی مدت باشند، مردان معمولی برایشان مجذوب کننده تر هستند. اینکه خود واقعیتان را دوست داشته باشید و اعتماد به نفس داشته باشید مهم نیست چه لباسی پوشیده اید مهم این است که لباستان مرتب باشد و به دیگران احترام بگذارید.

مهربان بودن از مجذوب کننده ترین ویژگی های مردانه

بیشتر زنان، مردان مهربان، با ملاحظه و سخاوتمند را به مردان خوشتیپ اما سنگدل ترجیح می دهند. زنانی که در پی دوستی های یک شبه هستند، مجذوب کنندهیت را به مهربانی ترجیح می دهند. مردان مهربان به زنان احساس امنیت می دهند و آن ها می دانند که مردی که مهربان است، شخصیت قوی تری دارد.

مردان مسن

زنان، درهر نسلی، مردانی را که چند سال از آن ها بزرگ تر است را دوست دارند. زیرا مردان مسن، استقلال اقتصادی دارند و شکیبا و مهربان هستند. مردان مسن بدلیل تجاربی که دارند، می دانند که با زنان چگونه برخورد نمایند و به بلوغ عاطفی رسیده اند.

شخصیت و شوخ طبعی

برای زنان، شوخ طبعی مهم ترین و مجذوب کننده ترین ویژگی یک مرد است. مردان شوخ طبع سخت ترین موقعیت ها را به برترین شرایط تبدیل مینمایند و زنان را شاد می نمایند.

احساسی بودن از مجذوب کننده ترین ویژگی های مردانه

مردانی که حیوانات خانگی دارند، برای زنان بیشتر مجذوب کنندهیت دارند. اگر بتوانید از یک حیوان مراقبت کنید، غریزه فرزندپروری شما احتمالاً به همان میزان خواهد بود. داشتن حیوانات خانگی نشان می دهد شما همانطورکه با حیوانات مهربان هستید با انسان ها هم مهربان هستید. برای اینکه رابطه عاطفی خوبی داشته باشید به مطلب سر بزنید.

ریش برترین گزینه شماست

اینکه زنان مردان قد بلند را دوست دارند کاملا درست نیست. یکی از ویژگی های ظاهری که همه زنان عاشق آن هستند، ریش یا ته ریش است. زیرا به نظر زنان، ریش مرتب و تمیز نشان دهنده مردانگی، بلوغ و پشتکارآن مرد است.

ریسک پذیر بودن

سطحی از جسارت وجود دارد که شما را مجذوب کننده می نماید. به طور مثال مردانی که عاشق تفریحات هیجان انگیز هستند برای زنان مجذوب کننده هستند.

پیشنهاد مطالعه: مطلب زنان از این 7 مرد متنفر هستند را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "زنان فقط جذب این مردان می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زنان فقط جذب این مردان می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید