رئیس باشگاه لیل: ناپولی حاضر به پرداخت 80 میلیون یورو برای په په شده است

به گزارش وبلاگ ساعتچی، رئیس باشگاه لیل اطلاع داد ناپولی حاضر به پرداخت 80 میلیون یورو به منظور جذب مهاجم 24 ساله این تیم فرانسوی شده است.

رئیس باشگاه لیل: ناپولی حاضر به پرداخت 80 میلیون یورو برای په په شده است

به گزارش وبلاگ ساعتچی، ژرارد لوپز، رئیس باشگاه لیل در گفت وگو با نشریه ایتالیایی توتو اسپورت درباره آینده حرفه ای مهاجم ساحل عاجی این تیم که مورد توجه چند باشگاه از جمله ناپولی قرار گرفته است، گفت: سال گذشته از په په خواستیم در جمع ما بماند و به او قول دادیم که تابستان سال جاری با جدایی او موافقت کنیم. اکنون هم پیشنهادهایی بابت نیکلاس دریافت نموده ایم که از لحاظ اقتصادی ما را راضی می نمایند. دلورنتیس - رئیس باشگاه ناپولی - هم حاضر شده رقم مدنظر 80 میلیون یورویی ما را بپردازد.

وی اضافه کرد: حالا به خود په په و مدیر برنامه هایش بستگی دارد که تصمیم بگیرد از بین چهار پیشنهادی که دریافت نموده، به کدام تیم برود. نیکلاس روز دوشنبه از تعطیلات بازخواهد گشت و بر این باورم که او هفته پیش رو در خصوص آینده اش تصمیم گیری خواهد نمود.

گفته می گردد باشگاه هایی همچون منچستریونایتد، لیورپول، بایرن مونیخ، آرسنال، ناپولی و اینتر خواستار به خدمت دریافت این مهاجم ساحل عاجی هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "رئیس باشگاه لیل: ناپولی حاضر به پرداخت 80 میلیون یورو برای په په شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس باشگاه لیل: ناپولی حاضر به پرداخت 80 میلیون یورو برای په په شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید