حاشیه های نیمه اول پارس جنوبی - پرسپولیس، یگاه ویژه انصاری را نشناخت

به گزارش وبلاگ ساعتچی، نیمه اول دیدار تیم های فوتبال پارس جنوبی جم و پرسپولیس با حاشیه هایی همراه بود. از پرتاب آب معدنی به درون زمین تا ممانعت یگان ویژه از حضور بازیکن پرسپولیس در صندلی ویژه.

حاشیه های نیمه اول پارس جنوبی - پرسپولیس، یگاه ویژه انصاری را نشناخت

به گزارش وبلاگ ساعتچی، نیمه اول دیدار تیم های فوتبال پارس جنوبی جم و پرسپولیس از هفته سی ام لیگ برتر فوتبال ایران با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس ‬ به خاتمه رسید.

قبل از آغاز مسابقه زمانی که عکاسان می خواستند از لحظه ورود تیم ها عکاسی نمایند بی نظمی به وجود آمد تا مسئولان برگزاری مسابقه آن ها را با فشار به عقب برانند.

بخش جنوبی استادیوم، جایی که طرفداران پرسپولیس حضور داشتند، تیم پرسپولیس را به شدت تشویق می کردند.

دقیقه 5 مسابقه زمانی که محمد انصاری، بازیکن مصدوم پرسپولیس قصد داشت به صندلی ویژه و پیش مهرداد میناوند برود مأمور یگان ویژه او را نشناخت تا مسئولان سازمان لیگ مجبور شوند انصاری را به مأمور معرفی نمایند. خاتمه با عذرخواهی مأمور یگان ویژه، انصاری اجازه پیدا کرد وارد صندلی گردد.

در یکی از صحنه های بازی وقتی توپ از کنار خط طولی زمین به بیرون رفت داور به سود پرسپولیس پرتاب اوت بیان کرد که این موضوع به مذاق طرفداران پارس جنوبی جم خوش نیامد و آن ها به اعتراض اشیایی به درون زمین پرت کردند.

دقایقی بعد مشابه این اتفاق رخ داد با این تفاوت که داور این بار یک خطا به نفع پارس جنوبی جم بیان کرد که این موضوع اعتراض طرفداران پرسپولیس و نیمکت نشینان این تیم را به دنبال داشت. طرفداران پرسپولیس به سمت زمین بطری های آب معدنی پرت کردند که در همین حین حسین ماهینی و محسن ربیع خواه از طرفداران خواستند این کار را متوقف نمایند. ربیع خواه یک آب معدنی را روی هوا مهار کرد تا وارد زمین نگردد.

بعد از اینکه پرسپولیس به گل رسید تعدادی از طرفداران پرسپولیس در سکوها آتش روشن کردند که دود این آتش وارد زمین هم شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "حاشیه های نیمه اول پارس جنوبی - پرسپولیس، یگاه ویژه انصاری را نشناخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاشیه های نیمه اول پارس جنوبی - پرسپولیس، یگاه ویژه انصاری را نشناخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید