تقدیر نماینده ارامنه مجلس از سفر های استانی رئیس جمهور

به گزارش وبلاگ ساعتچی، شاوردیان نماینده ارامنه در مجلس گفت: اصل سفر های استانی رئیس جمهور عالی و قابل تقدیر و حمایت است و نقطه قابل ذکر در خصوص آن این است که باید یک تقویم زمانی تعیین برای عمل به وعده های داده شده در این سفر ها اعلام کند.

تقدیر نماینده ارامنه مجلس از سفر های استانی رئیس جمهور

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ ساعتچی، آرا شاوردیان، نماینده مسیحیان ارمنی شمال ایران در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به سفر های استانی رئیس جمهور، اعلام کرد: اصل سفر های استانی رئیس جمهور عالی و قابل تقدیر و قابل حمایت است.

وی اضافه نمود: نکته ای که درباره سفر های استانی رئیس جمهور باید مد نظر قرار گیرد این است که باید یک تقویم زمانی معین برای عمل به وعده های داده شده و تصمیمات اتخاذ شده در این سفر ها به مردم اعلام گردد تا مردم بدانند که از چه زمانی منتظر اجرای این تصمیمات باشند.

نماینده مسیحیان ارمنی شمال ایران در مجلس شورای اسلامی گفت: عدم ارائه تقویم زمانی معین برای اجرای تصمیمات سفر های استانی موجب می گردد تا از همان روزی که رئیس جمهور از سفر استانی بازگردد مردم منتظر عمل به وعده های داده شده باشند و با گذشت زمان ایجاد شده در پی سفر رئیس جمهور به استان کم کم به یاس مبدل گردد.

شاوردیان اعلام کرد: ما نیز در مجلس سفر های استانی داریم، اما آنچه که به طور کل درباره سفر های استانی چه سفر های استانی رئیس جمهور و چه سفر های استانی نمایندگان مهم است این است که این سفر ها ثمره و نتیجه لازم را داشته باشد.

وی در انتها گفت: اگر بنا باشد که سفر های استانی نتیجه ای در پی نداشته باشد بهتر است هزینه ای که برای این سفر انجام می گردد اعتبار آن در اختیار استان یا شهرستان مربوطه قرار گیرد تا برای مردم هزینه گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تقدیر نماینده ارامنه مجلس از سفر های استانی رئیس جمهور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقدیر نماینده ارامنه مجلس از سفر های استانی رئیس جمهور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید