تصاویر ، همکاری هوندا و سونی در ساخت افیلای شگفت انگیز ، زیبایی، قدرت و اوج فناوری در یک خودرو

به گزارش وبلاگ ساعتچی، از خودروی برقی افیلا (Afeela) که با همکاری هوندا و سونی و با ویژگی های پیشرفته ساخته شده، رونمایی شده است.

تصاویر ، همکاری هوندا و سونی در ساخت افیلای شگفت انگیز ، زیبایی، قدرت و اوج فناوری در یک خودرو

به گزارش وبلاگ ساعتچی و به نقل از گیزمو چاینا، در نمایشگاه لوازم برقی مصرفی سال جاری در لاس وگاس، علاقه مندان به فناوری با رونمایی از آفیلای برقی، یک خودروی الکتریکی پیشگامانه با همکاری سونی و هوندا، نگاهی اجمالی به آینده داشتند. برخلاف هر خودروی دیگری در بازار، هدف افیلا این است که یک وسیله نقلیه چند منظوره باشد که دارای طیف وسیعی از ویژگی ها و فناوری های پیشرفته باشد. برای دستیابی به این هدف بلندپروازانه، کمپانی های سونی و هوندا از تخصص یک بازیگر کلیدی در صنعت فناوری به نام کوالکوم استفاده نموده اند.

تجهیز نمایشگرهای داخل افیلا به گرافیک Unreal Engine

نیروی محرکه فناوریافیلا، پلتفرم شاسی دیجیتال کوالکام است. کوالکام که عمدتا به خاطر تراشه های پردازنده اش در گوشی های هوشمند شناخته می گردد، با کوشش بسیار روی یک راه چاره پیشرفته خودرو کار نموده که داده ها را از تمام سنسورها جمع آوری می نماید، صفحه های داخلی را تقویت نموده و به روزرسانی ها و هشدارهای سریع را به وسیله اتصال 5G و Wi-Fi خود تسهیل می نماید. علاوه بر این، قابلیت های هوش مصنوعی به سیستم اجازه می دهد با تجزیه و تحلیل داده ه ها، یاد بگیرد و با خواسته های راننده سازگار گردد.

اد کیم، تحلیلگر ارشد اتو پاسیفیک، نقش حیاتی کوالکام در پروژه افیلا را برجسته کرد و گفت: هوندا پلتفرم را ارائه می نماید و سونی ایده هایی را دارد، اما واقعا این کوالکام است که همه این موارد را تقویت می نماید. خودروی برقی افیلا نه تنها مظهر پیشرفت تکنولوژی، بلکه یک شگفتی زیبایی شناسی نیز خواهد بود. صفحه نمایش های داخلی دارای گرافیک های پیشرفته روی Unreal Engine، همان موتوری که نیروی نمایشگرهای GMC Hummer EV را تامین می نماید، هستند،

خودروی برقی افیلا که قرار است در سال 2025 در یکی از کارخانه های هوندا در اوهایو وارد فراوری گردد، روی پلتفرم آینده معماری برقی (e:Architecture) هوندا ساخته خواهد شد. سونی نیز فن آوری های دیجیتال و محتوای رسانه ای خود را از واحدهای فیلم، موسیقی و بازی های ویدیویی خود برای بهبود تجربه رانندگی به میدان خواهد آورد.

بیشتر بخوانید:

  • تصاویر | جدیدترین کراس اوور هوندا عرضه می گردد

انتظار می رود افیلا محصولی کم تیراژ باشد که با توجه به فناوری پیشرفته ای که در آن قرار گرفته است، به احتمال زیاد با قیمتی بیش از 100000 دلار (حدود 5 میلیارد تومان) عرضه خواهد شد. پیش بینی می گردد که تحویل این حودرو در سال 2026 شروع گردد و تجربه رانندگی آینده نگرانه ای را به مصرف کنندگان ارائه دهد که قبلاً هرگز سابقه نداشته است.

منبع: همشهری آنلاین

به "تصاویر ، همکاری هوندا و سونی در ساخت افیلای شگفت انگیز ، زیبایی، قدرت و اوج فناوری در یک خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، همکاری هوندا و سونی در ساخت افیلای شگفت انگیز ، زیبایی، قدرت و اوج فناوری در یک خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید