تشدید نظارت بر واحدهای اقامتی و پذیرایی ایلام در ایام اربعین

به گزارش وبلاگ ساعتچی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام از بازدیدهای نظارتی واحدهای اقامتی و پذیرایی از سوی دستگاه های مرتبط به مناسبت اربعین حسینی اطلاع داد.

تشدید نظارت بر واحدهای اقامتی و پذیرایی ایلام در ایام اربعین

به گزارش وبلاگ ساعتچی به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام، عبدالمالک شنبه زاده با اعلام این خبر اضافه نمود: در راستای تشدید بازدیدهای نظارتی، به منظور کنترل کیفیت خدمات در واحدهای گردشگری استان، اعم از مراکز اقامتی، پذیرایی و مجتمع های خدمات رفاهی با هماهنگی این اداره کل بازدید مشترکی با حضور دستگاه های تعزیرات حکومتی، مدیریت اماکن، دانشگاه علوم پزشکی و بازرگانی در استان ایلام انجام می گردد.

او با اشاره به این که در استان بیش از 80 واحد تأسیسات گردشگری وجود دارد، اضافه نمود: ظرفیت اسکان این مراکز بیش از 3500 نفر در شبانه روز است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام اضافه نمود: به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی و بر اساس برنامه ریزی های به عمل آمده مقررشده است، بازدیدهای نظارتی تلفیقی با حضور دستگاه های مرتبط به صورت روزانه در کل استان به صورت منظم و مستمر انجام گردد.

او بابیان این که هدف از این بازدیدها بهبود سطح کیفیت خدمات دهی به مسافران و زوار در ایام اربعین حسینی است، اظهار کرد: در ایام اربعین، نظارت های مستمر بر کیفیت و نرخ خدمات و صنوف مختلف ازجمله مراکز اقامتی، پذیرایی بین راهی و دفاتر خدمات مسافرتی انجام می گردد.

شنبه زاده با اشاره به این که در ایام اربعین حسینی، استان ایلام با انبوه ورود مسافران و زائران روبه رو است، ادامه داد: آمادگی کامل مراکز اقامتی، خانه مسافرها و... برای اسکان ضروری مسافران و زوار حسینی پیش بینی شده است.

منبع: میراث آریا

به "تشدید نظارت بر واحدهای اقامتی و پذیرایی ایلام در ایام اربعین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشدید نظارت بر واحدهای اقامتی و پذیرایی ایلام در ایام اربعین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید