بهترین هتل های ساحلی آسیا در سال 2018

به گزارش وبلاگ ساعتچی، بهترین هتلهای ساحلی آسیا همه ساله توسط مراجع مختلف از جمله سایت معتبر T+L مورد بررسی قرار می گیرند و معرفی می شوند؛خبرنگاران در این مطلب فهرستی از برترین ریزورت های آسیا در سال 2018 را معرفی کرده است که در این مقاله می توانید از رتبه بندی آنها مطلع شد.

بهترین هتل های ساحلی آسیا در سال 2018

شاید برایتان جالب باشد که بدانید شهرهای آسیایی در میان محبوب ترین شهرهای دنیا برای سفر قرار دارند و توریست ها می توانند برای فرار از شلوغی و تمدد اعصاب در یکی از هتل های ساحلی (ریزورت) های سوپر لوکس آن که هر کدام جذاب تر از دیگری می باشد، ساکن شوند. خوشبختانه برای مسافرانی که به دنبال استراحت و آرامش هستند، در قاره پهناور آسیا همه چیز از خانه های ییلاقی ساحلی پیشرفته و مدرن و کلبه های شکار قدیمی برای پنهان شدن در جنگل، مهیا می باشد. طریق نظرسنجی در میان کاربران پر تعدادش، بهترین هتل های ساحلی آسیا در هر سال را معرفی می کند و ای مقاله نیز در مورد 10 مکان برتر برگزیده است.

امسال بالی با وجود سه ریزورت از 5 ریزورت برتر واقع در جزیره محبوب و معروف اندونزی حضور بسیار خوبی در این لیست 10 عنوانی داشته است. جزیره مولایی بالی که رتبه دوم را به خود اختصاص داده است با وجود ریزورت فوق العاده عالی ناسا دوآ (Nusa Dua) خود را به طرز چشمگیری از ظاهر مدرن جزیره مجزا کرده است و با زیبایی شناسی اصیل بالیایی خود به مهمانانش در جوار ریزورت های مورد علاقه توریست ها، خوشامد می گوید. توریست های علاقه مند به جزایر بالی همچنین می توانند به جای اقامت در ریزورت های فوق العاده، به تنهایی در یکی از خانه های ییلاقی مولیا ویلا (Mulia Villas) ساکن شوند که یک ریزورت فوق العاده لوکس می باشد و هر کدام از خانه های آن استخر اختصاصی دارند.

در این بین، در مالدیو، دو مجموعه از هتل های زنجیره ای فور سیزن به ترتیب رتبه ششم و هشتم را در میان بهترین های آسیا بدست آورده اند. هتل فور سیزن مالدیو در کودا هورا (Kuda Hurra) در یک جزیره مرجانی خصوصی واقع شده است و 96 سوئیت و ویلاهای روی آب را برای توریست ها مهیا کرده است، درحالیکه فور سیزن ریزورت مالدیو در لاندا جیراوارو (Landaa Giraavaru) 103 ویلای ساحلی با سقف پوشیده از کاه و تعدادی ویلای روی آب دارد. تعداد زیادی از کاربران سایت T+L از کارکنان دقیق و مراقب فور سیزن مالدیو تعریف کرده اند؛ یکی از طرفدارن کودا هورا می گوید همه کارکنان کودا هورا اسم ما و نوشیدنی مورد علاقه ما را به خاطر داشتند. یکی دیگر از مهمانان خاطره شیرینی درباره کارکنان کودا هورا تعریف می کند حتی یک پیشخدمت به یاد داشت که پسر ما bookmark (نشان) ندارد و دفعه بعدی که ما را دید برای او یکی آورد. یکی از مهمانان لاندا جیراوارو هم می نویسد هتل برای مهمانان خود دوچرخه مهیا کرده بود که برای من خیلی جالب بود و ما می توانستیم با این دوچرخه ها دوبار در روز به شنا برویم. در جیپور هندوستان، رتبه شماره 9 به تاج رامبا پالاس (TAJ Rambagh Palace) داده شد که یک بنای نمادین متعلق به سال 1916 می باشد و زمانی از آن به عنوان مهمانخانه سلطنتی استفاده می شد و همینطور محل سکونت سابق ماهاراجه جیپور است.

برای آشنایی با این هتلها و اطلاع از 10 هتل ساحلی برتر آسیا در سال 2018 با ما همراه باشید؛ این لیست به ترتیب از رتبه 10 ام تا اول آورده شده است.

10. هتل تاج لیک پالاس در اودایپور هند | Taj Lake Palace, Udaipur, India

امتیاز: 96.27

09. هتل رامباق پالاس در جییپور هند | Rambagh Palace, Jaipur, India

امتیاز: 96.33

08. هتل فورسیزن مالدیو در منطقه لاندا جیراواروی | Four Seasons Resort , Maldives

امتیاز: 96.36

07. هتل اوبروی راجویلاس در جیپور هند | Oberoi Rajvilas, Jaipur, India

امتیاز: 96.69

06. هتل فورسیزن مالدیو در منطقه کودا هورا | Four Seasons Resort Maldives at Kuda Huraa, Maldives

امتیاز: 96.95

05. هتل آمانداری اوبود اندونزی | Amandari, Ubud, Indonesia

امتیاز: 96.96

04. هتل اوبروی آمارویلا در آگرا هند | Oberoi Amarvilas, Agra, India

امتیاز: 97.02

03. هتل نیهی سومبا اندونزی | Nihi Sumba Island, Indonesia

امتیاز: 97.06

02. هتل مولیا بالی اندونزی | The Mulia, Bali, Indonesia

امتیاز: 97.81

01. هتل فورسیزن بالی اندونزی در منطقه سایان | Four Seasons Resort Bali at Sayan, Indonesia

امتیاز: 98.22

در سال 2005، هتل فور سیزن ریزورت بالی در سایان توانست رتبه نخست را در میان بهترین هتل های دنیا بدست آورد. 13 سال بعد، فور سیزن سایان همچنان کاربران سایت T+L را محسور خود کرد. فورسیزن ریزورت بالی واقع در اوبود (Ubud) با وجود طراحی مدرن بالیایی و محیط بسیار سرسبز جایی ایده آل برای ریلکس کردن در ارتفاعات مرکزی اندونزی است. برای رسیدن به لابی فضای باز هتل باید از یک پل چوبی محکم (که با چوب ساج ساخته شده) عبور کنید و در بالای دره ای پر از بوته های یاسمن با شکوفه های صورتی، درختان نخل و بوقینوویله (یک گیاه معطر رونده که در مناطق گرمسیر می روید) معلق شوید. فور سیزن ریزورت بالی از 60 ویلا و سوئیت با حوضچه های لیلی، استخرهای عمیق و کلاه فرنگی هایی با تراس هایی رو به مزارع سرسبز برنج و آیونگ ریور آرام تشکیل شده است که از هر کدام از آنها می توانید مناظر و چشم اندازهای بی نظیر و به گفته یکی از خوانندگان محیطی جادویی را تماشا کنید.

بهترین هتل های دنیا در سال 2018

بهترین فرودگاه های دنیا در سال 2018

منبع: لحظه آخری

به "بهترین هتل های ساحلی آسیا در سال 2018" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین هتل های ساحلی آسیا در سال 2018"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید