بازی 90 ارومیه و پاس همدان نیمه تمام ماند

به گزارش وبلاگ ساعتچی، تیم های 90 ارومیه و پاس همدان در چارچوب هفته هفدهم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور به ملاقات هم رفتند که این بازی با خروج داور از زمین مسابقه، نیمه تمام ماند.

بازی 90 ارومیه و پاس همدان نیمه تمام ماند

در این مسابقه که در استادیوم تختی ارومیه برگزار گردید، ملاقات دو تیم در دقیقه 85 با خروج داور و بازیکنان پاس از زمین و رفتن به رختکن نیمه تمام ماند.

در این بازی پرحاشیه که همچون ملاقات رفت به جنجال کشیده شد نماینده همدان در نیمه اول به گل رسیده بود.

امیر ایار داور ایلامی مسابقه در طول بازی دو گل تیم 90 را مردود اعلام و یک بازیکن از هر دو تیم را از زمین مسابقه اخراج کرد.

دقیقه 85 بازی در صحنه ای که به نظر می رسید داور مسابقه بازیکن 90 را با برخورد فیزیکی هول داده بازی به حاشیه کشیده شد و بعد از دقایقی اعتراضات در درون زمین، داوران مسابقه و بازیکنان پاس به رختکن رفتند.

صحبت های سیدحسن نوشه ور نماینده سازمان لیگ بعلاوه صحبت های مسوولین سازمان لیگ با داور مسابقه موثر واقع نشد و او حاضر به برگزاری ادامه بازی و قضاوت مسابقه نشد تا در نهایت این ملاقات نیمه تمام باقی بماند.

رضا منصوری، احسان جوشن، قادر رشیدی، حسن داداشی، رضا احمدی، هادی آقازاده، محمد رستمی زاد، عماد علی پور، علی ملاقاتی، امید رضایی و آرمین مصطفوی ترکیب اولیه تیم 90 به میدان رفتند.

سیدحسن نوشه ور ناظر سازمان لیگ رای کمیته انضباطی را منوط به تماشای فیلم مسابقه گفت.

با نتیجه احتمالی برد پاس همدان با رای کمیته انضباطی این تیم به رده نهم صعود خواهدکرد و 90 تا رتبه هفتم سقوط می نماید.

وبلاگ ساعتچی آذربایجان غربی ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بازی 90 ارومیه و پاس همدان نیمه تمام ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی 90 ارومیه و پاس همدان نیمه تمام ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید