انتشار تصاویر جدید از سلمان فارسی ، شایعه ای که تکذیب شد

به گزارش وبلاگ ساعتچی، فیلمبرداری مجموعه تلویزیونی سلمان فارسی به کارگردانی داوود میرباقری که در مرکز سیمافیلم تهیه می گردد، به روزهای پایانی در جزیره قشم رسید.

انتشار تصاویر جدید از سلمان فارسی ، شایعه ای که تکذیب شد

به گزارش وبلاگ ساعتچی به نقل از روابط عمومی سیمافیلم، داوود میرباقری کارگردان سریال سلمان فارسی مشغول فیلمبرداری فصل بیزانس مجموعه سلمان فارسی است. در این فصل اعراب و سپاهیان روم رودر روی یکدیگر قرار می گیرند. این فصل یکی از فصل هایی است که پیچیدگی های خاصی دارد و به واسطه رویارویی اعراب با سپاهیان روم علاوه بر بازیگران ایرانی از بازیگران خارجی نیز استفاده می گردد. داستان سریال سلمان فارسی از تولد تا ماجرای فتح ایران است. پیشبینی شده این سریال در 40 قسمت ساخته گردد البته شاید به دلیل پیچیدگی های داستانی، قسمت های سریال افزایش پیدا کند.

سریال سلمان فارسی جزو کارهای الف ویژه مرکز سیما فیلم است که فیلمبرداری آن 5 سال طول خواهد کشید و در داخل و خارج از کشور فیلمبرداری می گردد. گروه فراوری پس از سرانجام فیلمبرداری بخشی از مجموعه در ایران به ترکیه می فرایند و بعد از بازگشت در لوکیشن هایی همچون تیسفون و جی کار را از سر خواهند گرفت. همچنین پس از فیلمبرداری در یک کلیسا، گروه در شهرک غزالی و لوکیشنی در ورامین مستقر خواهند شد.

فرهاد اصلانی نقش تاجری را در مجموعه سلمان فارسی بازی می نماید. همچنین علی دهکردی و محمدرضا هدایتی نیز در این سریال به ایفای نقش می پردازند.

پزشک در پشت صحنه سریال و ضدعفونی کردن لوکیشن حضور مستمر دارد. طی روزهای گذشته فیلمی از پشت صحنه منتشر شد که عوامل فراوری سریال سلمان فارسی را بدون رعایت نکات بهداشتی مشغول فیلمبرداری نشان می¬داد. این در حالی است که فیلم مذکور مربوط به زمان پیش از شیوع ویروس کرونا است و از زمان شیوع این بیماری تمام عوامل پروژه هر روز توسط پزشکان حاضر در لوکیشن مورد معاینه قرار گرفته و تمام وسایل نیز به صورت مستمر ضدعفونی می گردد.

سریال سلمان فارسی به کارگردانی داوود میرباقری همانند سریال مختارنامه یکی از بزرگترین پروژه های بین المللی در حوزه فرهنگ است که سال ها برای ساخت آن کوشش شده است.

  • ویدیویی عجیب از سلمان فارسی در اوج کرونا | خطرناک ترین پروژه 700 نفری تلویزیون
منبع: همشهری آنلاین

به "انتشار تصاویر جدید از سلمان فارسی ، شایعه ای که تکذیب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار تصاویر جدید از سلمان فارسی ، شایعه ای که تکذیب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید