البرزی ها بیشترین مهاجرت کنندگان به استان تهران

به گزارش وبلاگ ساعتچی، مرکز آمار ایران گزارشی از وضعیت مهاجرت استان تهران منتشر کرد. بر این اساس استان البرز با حدود 51 هزار نفر و استان کهگیلویه و بویر احمد با حدود 2 هزار نفر، به ترتیب بیشترین و کمترین سهم مهاجرفرستی به استان تهران را از آبان ماه 1390 تا آبان ماه 1395 داشته است.

البرزی ها بیشترین مهاجرت کنندگان به استان تهران

براساس اینفوگرافیک بررسی وضعیت مهاجرت استان تهران که با توجه به نتایج سرشماری عمومی نفوس و مسکن 1395 تهیه شده است، حدود 517 هزار نفر از آبان ماه سال 1390 تا آبان ماه 1395 به استان تهران مهاجرت و در همین دوره زمانی نیز حدود 351 هزار نفر از استان تهران مهاجرت کرده اند.

در این اینفوگرافیک، نمودار سهم استان ها در مهاجرفرستی به تهران و مهاجرپذیری از تهران نیز به تصویر کشیده شده است.

بر اساس این نمودار، استان البرز، با حدود 51 هزار نفر و استان کهگیلویه و بویر احمد با حدود 2 هزار نفر، به ترتیب بیشترین و کمترین سهم مهاجرفرستی به استان تهران را در بازه زمانی فوق داشته است.

همچنین استان البرز با حدود 89 هزار نفر و استان های چهار محال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد با حدود 1 هزار نفر به ترتیب بیشترین وکمترین سهم مهاجرپذیری از استان تهران را داشته اند.

قابل ذکر است بر اساس این اینفوگرافیک، استان های تهران، البرز، اصفهان، خراسان رضوی و گیلان دارای بیشترین سهم مهاجرپذیری و استان های تهران، خوزستان، خراسان رضوی، البرز و اصفهان بیشترین سهم مهاجرفرستی در کشور را از آبان ماه سال1390 تا آبان ماه 1395 داشته اند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "البرزی ها بیشترین مهاجرت کنندگان به استان تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "البرزی ها بیشترین مهاجرت کنندگان به استان تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید