استمرار حال خوب زندگی در قلب مرکز

به گزارش وبلاگ ساعتچی، هفته سلامت آغاز شده و معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه 6 مثل همواره برنامه هایی را برای ارتقای کیفیت زندگی شهروندان قلب مرکز تدارک دیده است. آغاز آن هم با نواختن زنگ تحرک و ورزش شهروندان و برپایی ایستگاه های تندرستی در بوستان لاله است.

استمرار حال خوب زندگی در قلب مرکز

به گزارش وبلاگ ساعتچی، برنامه های سلامت محور با عنوان حال خوب زندگی در منطقه 6 تهران شروع شده و هر روز در یک نقطه میزبان شهروندان است.

مهدی بصیری معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر گفت : بر این اساس و برای افزایش امید به زندگی و ایجاد حس ارزشمندی در سالمندان، هفته سلامت را فرصت مناسبی دانستیم و با برنامه ریزی مدون جشنواره حال خوب سالمندی را با در نظر گرفتن تمامی ابعاد سلامت در فضای شاد و مفرح پارک لاله اجرا کردیم.

وی ادامه داد: در جشنواه حال خوب با حضور پزشکان، خدماتی مانند سنجش فشار و قند خون، اسکن کف پا، مشاوره تغذیه، آنالیز شرایط فیزیکی، پایش سلامت، نوار قلب، چشم پزشکی، بازی های تقویت حافظه و ... . به سالمندان ارائه شد.

بصیری با بیان اینکه این جشنواره با مشارکت بیش از 20 مرکز درمانی و بیمارستان دولتی و غیر دولتی انجام شد، ادامه داد: نواختن زنگ تحرک و اجرای حرکات ورزشی، استقرار چایخانه و پذیرایی از سالمندان، گذر خاطره و عکاس خانه، اجرای حرکات رزمی، موسیقی زنده، استندآپ کمدی در قالب استیج از برنامه های ارائه شده در این رویداد بود.

برنامه های هفته سلامت از 9 اردیبهشت شروع شده و تا پانزدهم این ماه با بیش از 30 عنوان کارگاه آموزشی، برپایی طولانی ترین میز خدمت در بلوار کشاورز، بازدید از مراکز سالمندان و افراد دارای معلولیت، اجرای تورهای گردشگری ویژه اعضای کانون های سلامت، اجرای تئاتر با همکاری مرکز فراموز نفس پاک در مدارس منتخب و... میزبان حال خوب شهروندان است.

منبع: همشهری آنلاین

به "استمرار حال خوب زندگی در قلب مرکز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استمرار حال خوب زندگی در قلب مرکز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید