از آثار ثبت جهانی شده خوزستان کمترین استفاده را می بریم

به گزارش وبلاگ ساعتچی، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، از آثار ثبت جهانی شده خوزستان کمترین استفاده را می بریم.

از آثار ثبت جهانی شده خوزستان کمترین استفاده را می بریم

ابوالفضل مهدی پور با بیان اینکه جهانگردی آبی نعمتی خدادادی است ولی ما کمترین بهره را از آن می بریم، گفت: ما سدهای بیشماری در استان خوزستان داریم که باید با استفاده از آنها در فصل تابستان از سراسر کشور و نقاط دنیا جهانگرد جذب کنیم.

دوستدار میراث فرهنگی شوشتر ادامه داد: بیشترین کوشش ما روی تبلیغات اماکن شوشتر است. در حالی که فرصتهای بیشماری در استان خورستان همانند جهانگردی آبی در فصل گرما وجود دارد.

او معتقد است: ما می توانیم با استفاده از تبلیغات برای جاذبه های جهانگردی مانند رودخانه ها و سدها جهانگرد جذب کنیم.

مهدی پور با بیان اینکه در شوشتر و دزفول جذب جهانگردی آغاز شده اما باز هم کم است، پیشنهاد کرد: میتوان با استفاده از نیروهای تخصصی، سرمایه گذاری، اعطای تسهیلات به بخش خصوصی در حوزه جهانگردی آبی و بعلاوه آموزش افراد در این حوزه در کنار جهانگردی آبی جهانگردی تفریحی، مذهبی، غذا، بافت تاریخی و...را توسعه دهیم.

وی افزود: می توانیم با برگزاری جشنواره در کنار رودخانه کارون که کمترین بهره از آن برده می گردد، با آموزش قایقرانی و ورزش های آبی علاقمندان را از سراسر کشور جذب کنیم.

این دوستدار میراث فرهنگی معتقد است: کمترین تبلیغات جهانگردی در حوزه های جهانگردی آبی، تاریخی و مذهبی است. بنابراین ضروری است ظرفیتهای جهانگردی آنها به بازدید کنندگان و جهانگردان داخلی و خارجی معرفی گردد.

منبع: همگردی

به "از آثار ثبت جهانی شده خوزستان کمترین استفاده را می بریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از آثار ثبت جهانی شده خوزستان کمترین استفاده را می بریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید