اتوئو: مسی می تواند تمام رؤیاهای کونته را بر باد دهد، برایم فرقی نمی کند اینتر ببرد یا بارسلونا

به گزارش وبلاگ ساعتچی، مهاجم سابق تیم های فوتبال اینتر و بارسلونا در آستانه مصاف رو در روی این دو تیم در لیگ قهرمانان اروپا، چالش سختی را برای مردان کونته پیش بینی کرد.

اتوئو: مسی می تواند تمام رؤیاهای کونته را بر باد دهد، برایم فرقی نمی کند اینتر ببرد یا بارسلونا

به گزارش وبلاگ ساعتچی، ساموئل اتوئو می گوید فردا شب (چهارشنبه) در مصاف تیم های فوتبال بارسلونا و اینتر در نوکمپ، پیروزی هیچکدام را بر دیگری ترجیح نمی دهد. اتوئو که با هر دو تیم سه گانه برده است (با بارسلونا در سال 2009 و با اینتر در سال 2010) درباره بازی این دو تیم در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به نشریه گاتزتا دلواسپورت گفت: من برای این بازی قلبم را به دو قسمت تقسیم نموده ام. کونته (سرمربی اینتر) می تواند برای بردن این بازی رؤیاپردازی کند. او کسی است که تا آخرین لحظه هرگز از رسیدن به پیروزی نهایی مأیوس نمی گردد. کم هستند افرادی که چنین رویکردی دارند با این حال اگر مسی در میدان حاضر باشد، همه چیز عوض می گردد.

اتوئو در پاسخ به این سؤال که بهترین تجربیات دوران بازیگری اش در اینتر رقم خورده یا بارسلونا گفت: در هیچکدام، چون بهترین خاطراتم در مایورکا بود. با این حال نیمی از بهترین افتخاراتم را از اینتر دارم و نیمی دیگر را از بارسلونا. حضور در بارسلونا مانند ویترینی بود که به من اجازه داد به میلیون ها کودک آفریقایی بگویم می توانند هر کاری که رؤیایش را دارند، عملی نمایند. رفتنم به اینتر هم این فرصت را به من داد تا به بازیکنی تبدیل شوم که دو فصل پیاپی با دو باشگاه مختلف سه گانه ببرم.

مهاجم کامرونی سابق اینتر درباره تصمیمش برای پیوستن به این تیم بعد از ترک بارسلونا در سال 2009 با وجود هشدارهایی که به او در مورد رفتارهای نژادپرستانه طرفداران ایتالیایی داده شده بود، تأکید کرد: خوشحالم که به حرف آنهایی که مرا از رفتن به ایتالیا منع می کردند گوش نکردم. آنها به من می گفتند که به ایتالیا نرو چون آنجا آنهایی که سفیدپوست نباشند، به مشکل برمی خورند.

اتوئو درباره مشکلاتی که بارسلونا در این فصل با آن دست و پنجه نرم نموده است هم مطرح کرد: بله بارسلونا مشکلاتی داشته، چون مسی مقدس خیلی کم بازی نموده است. هر وقت او روی فرم باشد، بارسلونا روی فرم است. اگر او روی فرم نباشد، بارسلونا هم روی فرم نیست. من انتظار ندارم که مسی مقابل اینتر بازی کند اما اگر او بازی کند کار اینتر سخت می گردد.

کاپیتان سابق تیم ملی کامرون سپس اظهارنظر جالبی هم درباره ژوزه مورینیو، مربی که با او در اینتر س گانه برد و الان بیکار است انجام داد و گفت: دوست داشتم که روزی مورینیو را روی نیمکت بارسلونا یا تیم ملی کامرون ببینم اما الان هم که می بینم دارد استراحت می نماید برایش خوشحالم، البته امیدوارم که استراحتش فقط تا انتها فصل ادامه داشته باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اتوئو: مسی می تواند تمام رؤیاهای کونته را بر باد دهد، برایم فرقی نمی کند اینتر ببرد یا بارسلونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتوئو: مسی می تواند تمام رؤیاهای کونته را بر باد دهد، برایم فرقی نمی کند اینتر ببرد یا بارسلونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید