چپ کردن پراید در اتوبان امام علی (ع)

به گزارش وبلاگ ساعتچی، صبح امروز در اتوبان امام علی (ع) خودروی سواری پراید به علت سرعت زیاد و ناتوانی در کنترل خودرو توسط راننده، پس از ترمز شدید با گاردریل ها برخورد و در فضای سبز واژگون و متوقف شد.

چپ کردن پراید در اتوبان امام علی (ع)

به گزارش گروه حوادث وبلاگ ساعتچی، سواری پراید پس از ترمز شدید به داخل گاردریل ها رفت و در فضای سبز واژگون و متوقف شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب، سرهنگ اسماعیل احسان پور در مورد این خبر گفت: در ساعت 05:55 بامداد امروز در پی رصد دوربین های کنترل ترافیک از محدوده های معابر پایتخت مبنی بر یک فقره برخورد شدید سواری پراید با گاردریل های جنوب به شمال اتوبان امام علی (ع) علی بعد از ایستگاه لویزان و واژگونی این سواری به داخل فضای سبز پس از برخورد با گاردریل های میانی بزرگراه، بلافاصله گشت تصادفات منطقه 25 پلیس راهور فاتب به همراه نیروهای امدادی به محل حادثه حاضر شدند.

احسان پور اضافه کرد: با حضور ماموران در محل و در آنالیز های اولیه مشخص شد که یک دستگاه سواری پراید به علت سرعت زیاد ابتدا چند دور به دور خود چرخیده و پس از برخورد با گاردریل های میانی بزرگراه امام علی (ع) ، به داخل فضای سبز واژگون شده و سپس بروی سقف متوقف می گردد که به همین واسطه بار ترافیکی سنگینی در محل ایجاد شده است.

رئیس منطقه 25 پلیس راهور پایتخت توضیح داد: با حضور نیروهای امدادی و اورژانس در محل حادثه این راننده توسط نیروهای اورژانس به صورت سرپایی مداوا گشت .وی گفت: کارشناس پلیس راهور علت حادثه را ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه اعلام نموده است.

احسان پور در پایان از رانندگان خواست: در هنگام رانندگی باسرعت مطمئن حرکت کنید و تمام توجه خود را به رانندگی معطوف دارید و از حرکاتی که باعث گردد توجه شما از رانندگی پرت گردد، خودداری کنید.

منبع: جام جم آنلاین

به "چپ کردن پراید در اتوبان امام علی (ع)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چپ کردن پراید در اتوبان امام علی (ع)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید