مواد لازم برای موفقیت در جوکر و مافیا

به گزارش وبلاگ ساعتچی، وحید آقاپور حس ششم قوی و قدرت استدلال را از ویژگی های لازم برای موفقیت در مسابقه مافیا می داند. او درباره برنامه جوکر هم یادآور می گردد که ایده های هر فرد برای شوخی، با یاری و نظر نویسندگان و کارگردان رخ داده است.

مواد لازم برای موفقیت در جوکر و مافیا

این بازیگر که در سری نو مسابقه شب های مافیا حاضر شده است، در گفت وگویی با وبلاگ ساعتچی درباره آشنایی قبلی اش با این بازی و شرکت در این برنامه، شرح داد: من با بازی مافیا آشنایی محدودی داشتم؛ یعنی جمعا شاید سه ـ چهار بار بازی نموده بودم. یکی دو بار هم مسابقه شب های مافیا را در شبکه نمایش خانگی دیده بودم و برایم خیلی مجذوب کننده بود. به همین علت وقتی به من پیشنهاد شد پذیرفتم که در شب های مافیا حضور داشته باشم.

او درباره میزان جدی بودنش در این مسابقه، اضافه کرد: استراتژی من این است که چیزی را که گفتنش را ضروری بدانم می گویم و چیزی که به نظرم ارزش مطرح کردن نداشته باشد را مطرح نمی کنم. به همین علت آنچه که از من در این مسابقه می شنوید کاملا جدی است و در راستای پیشبرد مسابقه است و به نظرم ضرورت داشته است که بگویم.

آقاپور با اعتقاد بر اینکه در مسابقه مافیا حس ششم و استدلال هر دو مهم هستند، در این زمینه ادامه داد: استدلال قوی می تواند یاری کند و در عین حال حس ششم قوی هم به همان میزان می تواند پیش برنده باشد و یاری کند.

این بازیگر درباره تاثیر شرکت در رئالیتی شوها بر نوع نگاه مخاطب به هنرمندان، مطرح کرد: خیلی سعی کردم که در رئالیتی شوها خود واقعی ام باشم؛ فیلم بازی نکنم و ادا درنیارم. به چیزی که نیستم تظاهر نکنم و صداقت داشته باشم. به نظرم مخاطب هم کاملا صداقت را درک می نماید و می پذیرد.

آقاپور که چندی پیش در برنامه جوکر هم شرکت نموده است، درباره این برنامه هم گفت: شرکت در برنامه جوکر تجربه خیلی خوب بود. تصورم اساسا این نبود. اوایل فکر نمی کردم آنقدر برنامه پرطرفداری باشد. البته می دانستم برنامه موفقی می گردد ولی نمی دانستم در این حد تماشاگر دارد. بعد از پخش جوکر اظهارنظرهای محبت آمیز و سر لطفی از مخاطبان دریافت کردم که برایم خیلی دلگرم کننده بود.

او در پاسخ به این سوال که شوخی هایی که در جوکر می گردد، چند درصد از پیش معین شده و چند درصد بداهه است؟ گفت: نویسنده ها پیشنهادهایی می دادند و شرکت کننده ها هم خودشان پیشنهادهایی داشتند. این همفکری با تیم نویسندگان و نظر کارگردان، معین می نماید که هر شرکت کننده روی کدام شوخی ها تمرکز کند. هر شرکت کننده شوخی هایش را تمرین می نماید و آمادگی ذهنی به دست می آورد. به این علت است که برنامه مجذوب کننده می گردد و شوخی های جانداری اتفاق می افتد. سهم بداهه در این برنامه کمتر است یعنی برنامه ای است که با فکر و ایده جلو می رود.

آقاپور در عین حال تاکید نمود: البته شرکت کننده ها خودشان تمرین می کردند؛ اینطور نبود که شوخی ها در جمع تمرین گردد. اگر گروهی تمرین می شد که دیگر شوخی ها برای بقیه خنده دار نبود.

او درباره فعالیت های هنری اخیرش گفت: در حال حاضر تنها کاری که مشغولش هستم سریالی است که آقای سروش صحت برای شبکه نمایش خانگی می سازد. یک سریال کمدی 26 قسمتی است و بهار سال آینده پخش می گردد. در حال تمرین روی یک نمایش هم هستیم که کار آقای حسن معجونی است.

آقاپور در خاتمه در مقایسه تلویزیون و شبکه نمایش خانگی، مطرح کرد: هر دو رسانه های فراگیر و پرمخاطبی هستند. من امیدوارم تلویزیون دوباره به جایگاه قبلی اش بازگردد. اگر برنامه ای مجذوب کننده باشد فرقی ندارد در کدام مدیوم ساخته گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مواد لازم برای موفقیت در جوکر و مافیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مواد لازم برای موفقیت در جوکر و مافیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید