قابلیت عجیب دیگر در راه توییتر!

به گزارش وبلاگ ساعتچی، دیجیاتو نوشت: کاربران ظاهراً با استفاده از این قابلیت تازه می توانند مقاله های بسیار طولانی و حتی کتاب منتشر نمایند.

قابلیت عجیب دیگر در راه توییتر!

ایلان ماسک، مالک توییتر، در پاسخ به یکی از کاربران که پرسیده بود این شبکه اجتماعی روی چه ابزارهای تازهی کار می نماید، پاسخ داده است که توییتر روی ویژگی تازهی کار می نماید که به کاربران امکان انتشار مقاله را در این پلتفرم می دهد. کاربران ظاهراً با استفاده از این قابلیت تازه می توانند مقاله های بسیار طولانی و حتی کتاب منتشر نمایند.

درواقع این ویژگی راهکارهایی را در اختیار کاربران قرار می دهد تا بتوانند روی پلتفرم به راحتی بنویسند. با این رویکرد، ایلان ماسک ظاهراً میخواهد شبکه اجتماعی تحت مالکیت خود را از ارتقا دهد.

مشترکان توییتر بلو می توانند توییت های 1000 کاراکتری منتشر نمایند که تعداد کاراکتر بسیار بالاتری نسبت به توییت های کاربران عادی با محدودیت 280 کاراکتر محسوب می گردد. به نظر می رسد با در دسترس قرارگرفتن قابلیت تازه انتشار مقاله، کاربران توییتر بتوانند توییت های طولانی تری را نیز منتشر نمایند.

قابلیت تازه توییتر برای انتشار مقاله و کتاب در راه است

یکی از کاربران توییتر با انتشار توییتی، از ایلان ماسک در خصوص توسعه ابزارهای تازه این پلتفرم سؤال نموده بود. ایلان ماسک در پاسخ به این کاربر گفت توییتر روی ویژگی تازهی کار می نماید که به موجب آن، کاربران می توانند مقاله های طولانی و حتی کتاب منتشر نمایند.

ایلان ماسک هیچ اشاره ای به زمان احتمالی رونمایی از ویژگی تازه ننموده، اما با توجه به سابقه این پلتفرم، احتمالاً یک روز بدون هیچ سروصدایی ممکن است خبر انتشار این ویژگی منتشر گردد و ایلان ماسک کاربران را با ویژگی تازه غافلگیر کند.

باید دید توییتر چه برنامه زمانی را برای این قابلیت در پیش گرفته است و این ویژگی با چه محدودیت ها و امکاناتی در دسترس کاربران قرار می گیرد. بعد از آنکه اینستاگرام تردز معرفی گردید، بی شک توییتر نیز راهکارهای متفاوتی را در پیش می گیرد تا از گوی رقابت خارج نگردد.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "قابلیت عجیب دیگر در راه توییتر!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قابلیت عجیب دیگر در راه توییتر!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید