با این وسایل دکور خانه خود را به روز کنید!

به گزارش وبلاگ ساعتچی، دکوراسیون داخلی هر خانه ای تاثیر به سزایی در روحیه افراد آن خانه دارد.

با این وسایل دکور خانه خود را به روز کنید!

تغییرات امروزه و ماشینی شدن سبک زندگی راه خود را به زندگی روزمره ما بازکرده اند. در این مطلب از وبلاگ ساعتچی به بیان روش های هوشمندانه برای تغییر دکوراسیون منزل می پردازیم.

روش های هوشمندانه برای تغییر دکوراسیون منزل

استفاده از گلدان و باغچه های خانگی

امروزه به علت آپارتمانی شدن منازل کمتر در خانه ها باغچه یافت می گردد. اما این مشکل به راحتی قابل حل است. صفحه ای فلزی و توری مانند را به هر مقدار ای که مدنظرتان است بر روی دیوار خانه خود نصب کنید یا از چند طبقه ساده کوچک بهره بگیرید. سعی کنید یک دیوار خالی و سفید رنگ انتخاب کنید تا نمود گل و گیاه روی آن بیشتر باشد. بعلاوه تضاد رنگ سبز گیاهان و رنگ سفید دیوار تصویر زیبایی را ازلحاظ بصری ایجاد می نماید.

تاثیر آباژور از روش های هوشمندانه برای تغییر دکوراسیون منزل

قرار دادن آباژوری کوچک در گوشه ای از خانه طراحی داخلی ویژه ای را برای شما به ارمغان می آورد. فقط دقت داشته باشید مدل آباژور و رنگ آن باید متناسب با دکوراسیون اتاق نشیمن شما باشد تا مجذوب کنندهیت آن چند برابر گردد. به عنوان مثال در طراحی های مینیمال آباژور شما هم باید به همین سبک باشد تا با قرار دادن آن روی یک میز کوچک و در کنار گلدان ها بسیار مجذوب کننده تر به نظر آید. این پیشنهاد ویژه در کنار یک دکوراسیون مینیمال مطمئنا شما را متحیر می نماید. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب گلدان های رنگی زیبا در منزل خود بسازید سر بزنید.

میز آرایش

قطعا اختصاص دادن مکانی جمع و جور و مرتب برای آرایش و خودآرایی در هر خانه ای ضروری است. نصب یک میز دیواری راه چاره مناسبی برای برطرف این احتیاج خواهد بود. برای این کار کافی است تخته چوبی را به وسیله پایه های فلزی روی دیوار نصب کنید. وسایل مورداحتیاج را مرتب در گوشه ای از آن قرار دهید و سعی کنید به هیچ وجه روی میز را شلوغ نکنید. در بالای آن روی دیوار نیز یک آینه کوچک و در پشت میز هم یک جایگاه چوبی قرار دهید.

مبلمان از روش های هوشمندانه برای تغییر دکوراسیون منزل

هیچ عنصری به مقدار یک الگوی رنگی هماهنگ موجب منسجم شدن فضا نمی گردد. دلباز بودن فضای اتاق نشیمن حس خوبی را در شما ایجاد می نماید. سعی کنید مبلمانی خریداری کنید که فضای اتاق نشیمن و پذیرایی را کاملا از بقیه فضای خانه متمایز کند. به عنوان مثال مبلمان ال یا مبلمانی که در انتهای آن شلف وجود دارد. قالیچه یا قالی هم برای اختصاصی کردن این فضا نقش مهمی را ایفا می نماید. البته گزینه های دیگری که برای نشستن افراد قابل استفاده هستند نیز می توانند در اتاق نشیمن شما جای بگیرند. مانند عسلی های کوچک روکش دار و جایگاه های تک دسته دار، کوسن های رنگارنگ و رومبلی های نرم باعث می شوند در اتاق نشیمن احساس راحتی بیشتری به شما دست دهد.

پیشنهاد مطالعه: مطلب این مبل مقرون به صرفه را در خانه خود بسازید! را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "با این وسایل دکور خانه خود را به روز کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این وسایل دکور خانه خود را به روز کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید