بازیگران سریال آوای باران به آی فیلم می آیند

به گزارش وبلاگ ساعتچی، سریال آوای باران سوژه این هفته برنامه تلویزیونی 14 اینچ در آی فیلم شده و بازیگران دو نقش مهم آن را میزبانی می نماید.

بازیگران سریال آوای باران به آی فیلم می آیند

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ ساعتچی، برنامه 14 اینچ آدینه 18 تیر، سریال آوای باران به کارگردانی حسین سهیلی زاده را با حضور سپیده خداوردی و آزاده زارعی مرور می نماید.

آزاده زارعی با آوای باران به معروفیت رسید. نخستین کار او بازی در نقش اول فیلم سینمایی آمین خواهیم گفت ساخته سامان سالور در نقش اصغر فرشته (یک پسر) بود و سپس با ایفای نقش اول سریال آوای باران به کارگردانی حسین سهیلی زاده معروف شد.

آزاده زارعی به همراه سپیده خداوردی، بازیگر فیلم و سریال های ایرانی که در آوای باران نقش مرضیه را بازی نموده است، رو به روی امین زندگانی، مجری 14 اینچ می نشینند و از خاطرات و فرایند فراوری این سریال پربیننده تلویزیون سخن می گویند.

آوای باران در سال 1392 از شبکه سه سیما پخش شد که در کنار نشان دادن قصه ای متفاوت از زندگی بچه ها کار، درامی اجتماعی و عاشقانه را به تصویر کشید.

حمیدرضا پگاه، آزاده زارعی، سپیده خداوردی، سام درخشانی، الهام چرخنده، مهران احمدی، ثریا قاسمی، سیاوش خیرابی، امیر دژاکام، علی تقوازاده، مهران رنجبر، نیلوفر پارسا، آرزو افشار، شایان جلالی، ناهید محمودی، علی یعقوبی، مبینا سادات آتشی، بهنام داوری و علی فتاحی در این سریال نقش آفرینی نموده اند.

14 اینچ با اجرای امین زندگانی، از فراوریات تازه شبکه آی فیلم است که فرزام محبی کارگردانی و تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد. این برنامه آدینه شب ها ساعت 23 روی آنتن می رود. بازپخش آن هم در ساعت های 7 و 19 روز شنبه خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "بازیگران سریال آوای باران به آی فیلم می آیند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیگران سریال آوای باران به آی فیلم می آیند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید