این خودروی برقی تهدیدی برای تسلا و پورشه است

به گزارش وبلاگ ساعتچی، آئرا، برند نوظهور ایتالیایی، پس از معرفی کراس اور کوپه خود به سراغ سگمنت سدان رفته و قصد رقابت جدی با بزرگانی مثل تسلا و پورشه و لوسید موتور و... را دارد. طراحی خاص و مجذوب کننده در کنار ویژگی های فنی منحصر به فرد، برگ برنده این خودرو محسوب می شوند.

این خودروی برقی تهدیدی برای تسلا و پورشه است

به گزارش خبرآنلاین، آئرا، برند نوظهور ایتالیایی، پس از معرفی کراس اور کوپه خود به سراغ سگمنت سدان رفته و قصد رقابت جدی با بزرگانی مثل تسلا و پورشه و لوسید موتور و... را دارد. طراحی خاص و مجذوب کننده در کنار ویژگی های فنی منحصر به فرد، برگ برنده این خودرو محسوب می شوند.

جهانی خودرو ها در حال پیشروی به سمت خودرو های الکتریکی است و در این بین، بعضی برند ها متولد، بعضی دیگر پیشرفت و حتی بعضی دیگر نابود می شوند. آئرا از جمله برند های تازه متولد شده است که میخواهد تا در این صنعت، خودی نشان بدهد.

آئرا سدان یک طرح مفهومی بوده و طبق گفته طراح مطرح این شرکت، فیلیپو پرینی، خالق و طراح خودرو هایی مثل لامبورگینی اونتادور، سنتناریو، اوروس، هوراکان و...، مدل تولیدی این خودرو شباهت زیادی با نسخه کانسپت دارد.

چراغ های کشیده و بسیار باریک در کنار طراحی خاص ورودی هوای پایین سپر، مجذوب کنندهیت نمای جلویی را بیشتر نموده است. خروجی هوای کوچکی که روی کاپوت و بالای چراغ دیده می گردد هم جالب توجه است.

طراحی آیرودینامیک مانند و کشیده بدنه خودرو، شبیه به همان سیاستی است که در رقیبش، یعنی مرسدس بنز EQS می دیدیم. در کنار این ویژگی، حفره های خروجی هوا و فرورفتگی های اعمال شده در این قسمت، آیرودینامیک بودن خودرو را بیشتر نشان می دهند.

قرارگیری دوربین هایی که نقش همان آینه بغل ها را دارند، در بالای گلگیر، خاص و منحصر به فرد است.

طراحی قسمت پشتی با جلویی از هماهنگی خوبی برخوردار است. چراغ های پشتی بر خلاف طراحی ترند و روز جهان، متصل نیستند. نمای عقب آئرا سدان تا حدودی یادآور پورشه تایکان است.

منبع: فرارو

به "این خودروی برقی تهدیدی برای تسلا و پورشه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این خودروی برقی تهدیدی برای تسلا و پورشه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید