اینتر ایکاردی را جریمه نمی کند

به گزارش وبلاگ ساعتچی، یک رسانه ایتالیایی مدعی شده است که باشگاه اینتر مهاجم آرژانتینی خود را به خاطر سر باز زدن از همراهی این تیم در لیگ اروپا مجازات نخواهد کرد.

اینتر ایکاردی را جریمه نمی کند

به گزارش وبلاگ ساعتچی، مائورو ایکاردی که روز گذشته (چهارشنبه) باشگاه اینتر او را از کاپیتانی این تیم خلع و خاطرنشان کرد که نراتزوری را در سفر به اتریش برای مصاف با راپید وین در مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا همراه نمی نماید، امروز در کنار دیگر بازماندگان سفر اتریش در زمین تمرینی آپیانو جنتیله شرکت کرد.

به گزارش شبکه اسکای اسپورت ایتالیا، اینتری ها روز گذشته به اتریش سفر کردند و گویا ایکاردی از سفر به آنجا خودداری نموده است و دلیل آن هم بی ربط به گرفته شدن بازوبند کاپیتانی از او نیست. با این حال او اولین بازیکنی بود که امروز در زمین تمرینی اینتر شرکت کرد تا در کنار دیگر بازیکنانی که به اتریش سفر ننموده اند تمرین کند.

هنوز دلیل اصلی خودداری ایکاردی از رفتن به وین معین نیست اما انتظار می رود که این تصمیم برای او عواقبی در پی داشته باشد، هرچند که طبق اعلام شبکه اسکای اسپورت، این مهاجم آرژانتینی جریمه نخواهد شد چرا که باشگاه دلیل خودداری او از بازی در لیگ اروپا را درک می نماید. این شبکه همچنین نوشته است که باشگاه تمایل دارد که روابطش با ایکاردی را ترمیم کند هرچند که از رویکرد همسر و مدیربرنامه های او در پروسه مذاکرات برای تمدید قرارداد راضی نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اینتر ایکاردی را جریمه نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینتر ایکاردی را جریمه نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید