اعلام نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی حداکثر تا 15 دی

به گزارش وبلاگ ساعتچی، رئیس سازمان سنجش و آموزش کشور گفت: نتایج هفتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی حداکثر تا تاریخ 15 دی اعلام خواهد شد.

اعلام نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی حداکثر تا 15 دی

ابراهیم خدایی، رئیس سازمان سنجش و آموزش کشور در گفت وگو با خبرنگار درباره زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی گفت: همکاران ما با دستگاه های اجرایی و سازمان امور اداری و استخدامی در حال هماهنگی هستند تا تاریخ اعلام نتایج هفتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور مشخص شود.

رئیس سازمان سنجش و آموزش کشور در ادامه با بیان اینکه پیش از این دو تاریخ برای نتایج اعلام شده بود اضافه نمود: یک تاریخ توسط سازمان امور اداری و استخدامی اعلام شده بود که قرار بود 45 روز بعد از آزمون که همان 15 دی ماه است نتایج اعلام شود و یک تاریخ دیگر هم برای اعلام نتایج هفتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی دهه اول دی ماه اعلام شده بود.

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش مشخص شد

رئیس سازمان سنجش و آموزش کشور در ادامه اضافه نمود: در بحث سنجش مسئله ای وجود ندارد تنها در زمینه حد نصاب ها کمی بحث وجود دارد که در مجموع اعلام نتایج هفتمین آزمون استخدامی دیرتر از 15 دی نخواهد بود و نتایج حتما تا یک شنبه هفته آینده 15 دی اعلام خواهد شد.

برای شرکت در هفتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 521 هزار 973 داوطلب کارت صادر شد که از این تعداد 320 هزار و 14 نفر زن و 191 هزار و 959 نفر مرد هستند.

این آزمون روز پنج شنبه 30 آبان در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در 180 حوزه امتحانی برگزار گشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اعلام نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی حداکثر تا 15 دی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی حداکثر تا 15 دی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید